نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶

بازی Riders Republic تا زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ تأخیر خورد

استودیوی آنسی با انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی اعلام کرد که عرضه‌ی بازی Riders Republic به زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

بازی Riders Republic در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۹ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی گسترده‌ی ورزشی شرکت یوبیسافت تا زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ میلادی تأخیر خورده است. بازی Riders Republic توسط استودیوی آنسی ساخته می‌شود که تولید بازی Steep را در کارنامه دارد و به‌هیچ‌عنوان با خلق بازی‌های ورزشی گسترده غریبه نیست. متأسفانه انتشار این بازی به زمان دیگری از سال ۲۰۲۱ موکول شده است تا زمان کافی برای بهبود بازی در اختیار سازندگان قرار گیرد.

سلام راننده‌ها. در ماه سپتامبر برای اولین‌بار زمین مسابقه‌ی چندنفره‌ی بزرگ بازی Riders Republic را در معرض نمایش قرار دادیم. ما یک پارک ورزشی سر باز پُرهیجان و مملو از مسابقات گروهی تمام عیار با بیش از ۵۰ بازیکن در کنسول‌های نسل نُهم، انواع‌واقسام فعالیت‌های متنوع و حرکات نمایشی دیوانه‌کننده را به شما وعده دادیم. بی‌صبرانه منتظریم تا در دنیای پُرانرژی بازی گردش کنید و به خیال‌پردازی‌های خود در مورد راندن وسایل مختلف رنگ واقعیت ببخشید. امروز می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که ما تصمیم به تأخیر بازی Riders Republic تا زمانی نامعلوم از سال جاری گرفتیم. این زمان اضافی به تیم پُراشتیاق ما اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکنان فراهم آوریم. از حمایت و درک شما بسیار سپاسگزاریم. مراقب خودتان باشید و خودتان را برای پیوستن به جنون «جمهوری سواران» در آینده نزدیک آماده کنید.

- تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Riders Republic

اطلاعیه تأخیر بازی Riders Republic

باتوجه‌به شرایط ویژه‌ی جهان در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا، تأخیر در عرضه‌ی بازی‌ها چندان تعجب‌آور نیست. با درنظرگرفتن اینکه بسیاری از تیم‌ها از خانه روی توسعه‌ی بازی‌ها کار می‌کنند، بیشتر مواقع چنین تأخیرهایی اتفاق می‌افتد. البته زمانی‌که یک استودیو برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی بی‌نقص به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، بسیاری از بازیکنان از انتظار بیشتر دلسرد نمی‌شوند. اگر موفق به تماشای تریلرهای بازی Riders Republic نشده‌اید، باید بگوییم که درک ایده‌ی کلی بازی کار بسیار راحتی است. شما با استفاده از انواع وسایل نقلیه در مسابقاتی پُرهیجان و دیوانه‌وار با ۵۰ بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازید. در بازی Riders Republic امکان استفاده از وسایل نقلیه‌ی مختلف، از دوچرخه‌های کوه‌نوردی و چوب اسکی گرفته تا لباس بالدار، وجود دارد و کسانی که نمی‌خواهند به‌شکل آنلاین به تجربه‌ی بازی بپردازند، می‌توانند از بخش کریر آن لذت ببرند. بازی Riders Republic در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس قرار می‌گیرد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده