نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

دماسنج: از خرید نینتندو توسط مایکروسافت تا شایعات سوییچ پرو

در این قسمت از دماسنج، از مایکروسافت و قصد خریداری نینتندو می‌گوییم و سری هم به شایعات پیرامون نسخه جدید نینتندو سوییچ می‌زنیم.

در ششمین قسمت از دماسنج، به مرور اخبار هفته گذشته دنیای ویدیو گیم می‌پردازیم. هفته‌ای که از اتفاقات مختلف پر بود. پس از مدت‌ها مشخص شد که مایکروسافت در زمان راه‌اندازی برند ایکس باکس، قصد داشته که نینتندو را خریداری کند. از طرف دیگر، هفته پیش شایعات پیرامون نسخه جدیدی از نینتندو سوییچ قوت گرفت و پیتر مور، یکی از روسای قبلی EA، در رابطه با بخش آلتیمیت تیم فیفا صحبت‌هایی انجام داد. اخباری که همه و همه در این قسمت از دماسنج به آن‌ها می‌پردازیم. 

اگر هفته پیش نتوانستید اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال کنید، دماسنج را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب

 

خریداری شدن نینتندو توسط مایکروسافت!

از قدیم گفتن سن که می‌ره بالا، آدم فراموش‌کار می‌شه. حدود دو هفته دارم با خودم می‌گم من یه کاری باید انجام می‌دادم، نگو دماسنج را فراموش کرده بودم. آقا همه این‌ها رو بیخیال، خبر دارم براتون اونم خبر در حد! بله، آقا به نظر می‌رسه این خریدهای مایکروسافت به سال‌ها قبل بر می‌گرده. اوایل عرضه ایکس باکس بود که بچه‌های تیم مایکروسافت باهم نشستن و به این نتیجه رسیدن که برن الکترونیک آرتز و نینتندو، بله درست شنیدین، نینتندورو بخرن! حالا EA یه چیزی، ولی نینتندو خدایی؟ می‌دونید روسای نینتندو چیکار کردن؟ خندیدن بهشون! فکر کن وسط جلسه رسمی، مایکروسافت داره پیشنهاد می‌ده که نینتندو رو بخرن، بعد روسای نینتندو یهو بزنن زیر خنده!‌ از اینجا تا لندن دو نقطه پرانتز باز!

 صحبت‌های پیتر مور در رابطه با بخش آلتیمیت تیم فیفا

حالا اینو ول کنیم، بریم سراغ پیتر مور عزیز! ایشون که قبلا یکی از مدیرای بالارده الکترونیک آرتز بوده، گفته که این پک‌هایی که در بخش آلتیمیت تیم فیفا هستن، قمار و شرط‌بندی به حساب نمیان و اصلا مقایسه این دو تا باهم اشتباه محض است! برادر عزیز من، جناب پیتر مور، بگو مارو گرفتی دیگه! خدایی بگو مارو گرفتی! پول واقعی می‌دی، فیفا پوینت می‌خری، بعد با اون فیفا پوینت می‌ری پک می‌خری، بعد تو پکی که ۲۰ دلار قیمت داره، بهترین بازیکنی که به‌دست میاری دفاع راست تیم دسته سوم محلات مالدیوه، بعد می‌گی این قمار و شرط‌بندی نیست؟ یعنی شما فک کن پول می‌دی، پک می‌خری، آخرشم هیچی دستتو نمی‌گیره. خب شما به بنده بگو، این اسمش چیه؟ جناب مور آخرشم یه «نظر شخصیم» اضافه کرده که کسی چیزی بهش نگه! خوبه دیگه. من فکر می‌کردم این نظر شخصی فقط مربوط‌به ماس، نگو که توی دنیا هم مد شده

 

قوت گرفتن شایعات نسخه پرو نینتندو سوییچ

آقا آخرین خبر این هفته، یه شایعه ‌است که با تک‌تک سلول‌های زنده و مرده بدنم آرزو دارم واقعیت داشته باشه. یه چند روزی است که یه سری شایعاتی توی اینترنت پخش شده مبنی بر اینکه نینتندو به‌زودی قرار است که یک نینتندو دایرکت مفصل برگزار کنه و علاوه‌بر کلی بازی جدید، از نسخه جدید نینتندو سوییچ هم رونمایی کنه. نینتندو سوییچی که به نظر می‌رسه پسوند پرو داره، به نمایشگر OLED مجهزه و این توانایی رو داره که خروجی 4K به تلویزیون بده. آقا یعنی اگه این شایعات درست باشه، بنده دیگه یه سوییچ جدید می‌گیرم و برای مدت نامعلومی می‌رم تو غار. شما فقط این کنسولو بده، یه Zelda Breath of the Wild 2 رو هم بفرست برای من، من دیگه هیچی نمی‌خوام.  

تا هفته بعد، خدانگهدار!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده