// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

بسته الحاقی Repentance بازی The Binding of Isaac فروردین منتشر می شود

ادموند مک‌میلان با انتشار یک تریلر اعلام کرده که بسته الحاقی Repentance بازی The Binding of Isaac در تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ عرضه می‌شود.

بیش از یک سال است که کاربران The Binding of Isaac، چشم انتظار بسته الحاقی جدید این بازی هستند تا بتوانند تجربه‌ی دلنشین خود از این بازی را گسترش دهند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، ادموند مک‌میلان، خالق The Binding of Isaac، تاریخ انتشار بسته الحاقی Repentance را اعلام کرد.

به‌تازگی با انتشار یک تریلر، مشخص شده که Repentance در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (۳۱ مارس ۲۰۲۱) در اختیار کاربران کامپیوتر (ازطریق فروشگاه استیم) قرار می‌گیرد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه کنسولی آخرین بسته الحاقی The Binding of Isaac اعلام نشده، اما مک‌میلان اعلام کرده «این بسته الحاقی بازی را حسابی گسترش خواهد داد، باس‌های متعددی اضافه می‌شود، راه‌های متفاوتی برای انجام مراحل درنظر گرفته شده، آیتم‌های جدید و موارد بیشتری به بازی اضافه می‌شود.»

امسال، سالگرد ۹ سالگی The Binding of Isaac است و هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه خرید بسته الحاقی Repentance در استیم، اطلاعات بیشتری را کسب کنند. به‌طور دقیق‌تر در جریان بسته الحاقی ذکر شده ۱۳۰ آیتم جدید، ۱۰۰ دشمن و ۲۵ باس جدید، دو عدد شخصیت قابل بازی، پنج هزار لایه و سطح برای پشت سر گذاشتن به بازی اضافه می‌شود. 

ادموند مک‌میلان در بخشی از توضیحات خود در صفحه استیم بازی می‌گوید «Repentance در حد و اندازه یک دنباله برای The Binding of Isaac خواهد بود تا آیزاک را وارد ماجراجویی تازه‌ای در سبک روگ‌لایک سیاه‌چاله محور کند.» در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Repentance بازی The Binding of Isaac را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده