نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳

ریمستر فصل دوم و سوم بازی Sam & Max در دست ساخت است

براساس اعلام استودیوی اسکانکیپ گیمز، بعد از انتشار نسخه بازسازی شده Save the World، ریمستر فصل دوم و سوم مجموعه Sam & Max نیز در دست ساخت قرار دارد.

توسعه‌دهندگان بازی Sam & Max Save the World Remastered که اخیراً هم منتشر شده، در خبر جدید خود اعلام کردند که درحال حاضر مشغول ساخت نسخه بازسازی شده فصل دوم و سوم این مجموعه به نام‌های Beyond Time and Space و The Devil's Playhouse هستند. در حال حاضر زمان مشخصی برای تکمیل فرایند توسعه و عرضه این دو بازی تعیین نشده است و به نظر می‌رسد که پذیرش و موفقیت ریمستر قسمت اول این مجموعه نقش مهمی در این تصمیم داشته است. سخنگوی استودیوی اسکانکیپ گیمز در اظهارات اخیر خود درباره Sam & Max Save the World Remastered در اوایل این ماه می‌گوید:

«فرایند ساخت ریمستر فصل دوم این مجموعه حتی قبل از انتشار Save The World آغاز شده است. حالا فروش موفقیت نسخه بازسازی شده فصل اول این نوید را به ما می‌دهد تا منتظر ریمسترهای فصل دوم و سوم هم باشیم.» شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نظرات توسعه‌دهندگان این بازی درباره شخصیت‌های محبوب آن‌ها نیز مشاهده کنید.

بازی The Devil

استودیوی تلتیل گیمز (Telltale Games) اولین‌بار بازی‌های Beyond Time and Space و The Devil's Playhouse را در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ منتشر کرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۸ بنابه دلایلی تعطیل شد و بعدها حق امتیاز ساخت و عرضه بازی‌های Sam & Max توسط مؤسسین استودیوی Skunkape Games تصاحب شد. به همین دلیل، برند Sam & Max هم‌اکنون تحت مالکیت تیم مدیریتی جدید استودیوی Telltale Games قرار ندارد.

نسخه ریمستر شده بازی Sam & Max Save the World از استودیوی اسکانکیپ گیمز هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی ریمستر بازی شامل هر شش اپیزود از فصل اول مجموعه‌ی Sam and Max می‌شود و بهبودها و آپدیت‌هایی نیز نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی سال ۲۰۰۶ آن دریافت کرده است. از این بهبودها به‌طور خاص می‌توان به جلوه‌های بصری بهتر، صداهای بازسازی‌شده، پشتیبانی از کنترلر و «تغییرات بی‌شمار دیگر» اشاره کرد. همچنین حالا زیرنویس‌های بازی غیر از انگلیسی، شامل هشت زبان اروپایی دیگر نیز می‌شود. انتشار موفقیت آمیز نسخه بازسازی شده قسمت‌های قبلی این سری، می‌تواند منجر به ساخت فصل جدید مجموعه Sam & Max نیز شود. البته فعلاً هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه هیچ یک از این موارد اعلام نشده است.

تابه‌اینجای کار، نظر شما درباره ریمستر Sam & Max Save the World به چه شکل بوده است؟ اگر از کاربران این بازی بودید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده