// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

اولین بسته‌ی الحاقی رایگان Cyberpunk 2077 در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

به‌تازگی صفحه‌ای در وب‎‌سایت رسمی Cyberpunk 2077 راه‌اندازی شده که در آن خبر از انتشار اولین DLC رایگان این بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ می‌دهد.

قبل از اینکه بازی Cyberpunk 2077 عرضه شود، تریلر هنگام عرضه‌ی آن منتشر شد که در پیامی در انتهای آن اشاره‌ی کوتاهی به دی‌ال‌سی‌های آینده‌ی بازی شد. این پیام اشاره می‌کرد که «برنامه‌ی انتشار بسته‌های الحاقی بازی از اوایل سال ۲۰۲۱» هنوز به قوت خود باقی است. حال بخشی از وب‌سایت رسمی سایبرپانک 2077 برای معرفی DLCهای آن راه‌اندازی شده است. بااین‌حال، هنوز جزئیات خاصی از محتوای بسته‌های الحاقی بازی در این وب‌سایت دیده نمی‌شود.

آدام کیچینسکی، مدیر ارشد اجرایی CD Projekt Red طی گزارش درآمد سه‌ماهه سوم امسال استودیو در ماه پیش گفته بود که آن‌ها می‌خواستند زودتر برنامه‌های خود را برای انتشار بسته‌های الحاقی سایبرپانک 2077 اعلام کنند، ولی باتوجه‌به عقب افتادن عرضه‌ی بازی تا تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر)، تصمیم گرفتند که اطلاعات و محتوای مرتبط با دی‎‌ال‌سی‌های بازی را در تاریخی پس از عرضه‌ی آن اعلام کنند. او همچنین در همان زمان عنوان کرده بود که اطلاعات بیشتری دراین‌باره در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

در بخش جدیدی که در وب‎‌سایت رسمی سایبرپانک 2077 راه‌اندازی شده، فعلا فقط به این اشاره شده که اولین DLC رایگان بازی در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. متن اصلی اینگونه است: «دی‌ال‌سی رایگان در اوایل سال ۲۰۲۱ به شهر نایت سیتی خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آن گوش به زنگ باشید!» هنوز مشخص نیست که دی‌ال‌سی مذکور قرار است دارای چه محتوایی باشد و در این صفحه نیز فقط ویدیویی وجود دارد که برخی از کات‌سین‌های داستان اصلی بازی را به‌طور خودکار پخش می‌کند.

قبلا تایید شده بود که سایبرپانک 2077 بسته‌های الحاقی مشابه با بازی Witcher 3: Wild Hunt دریافت خواهد کرد. بسته‌های الحاقی ویچر 3 سلاح‌ها، زره‌ها و کوئست‌های جدیدی را به بازی اصلی اضافه می‌کردند. دنیای شهر نایت سیتی و مناطق اطراف آن نیز به‌شدت پتانسیل دریافت آیتم‌ها و مأموریت‌های جدید را دارند. به همین خاطر، با عرضه‌ی DLCهای آن احتمالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ماشین‌ها، اسلحه‌ها، لباس‌‌ها، مأموریت‌های جانبی و قطعات سایبرنتیکی جدید برای کار گذاشتن در بدن کارکتر V به بازی اضافه شوند.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد درحال‌حاضر به‌سختی در تلاش است تا با ارائه‌ی پچ‌های متعدد برای Cyberpunk 2077، مشکلات و باگ‌های متعدد آن را برطرف کند. مشکلات عملکردی بازی به‌حدی برای آن‌ها دردسرساز شده است که آن‌ها مجبور شدند بازی را به‌طور موقت از روی فروشگاه پلی استیشن حذف کنند. همچنین به‌تازگی نیز خبر رسید که دو شرکت حقوقی آمریکایی به نیابت از سهام‌داران سی‌دی پراجکت رد شکایت‌هایی علیه آن‌ها تنظیم کرده‌اند.

Cyberpunk 2077 درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس است. افشین پیروزی نیز به‌تازگی در زومجی به نقد و بررسی بازی پرداخته که برای خواندن آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده