// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

کشف چند قابلیت حذف شده از بازی Cyberpunk 2077

بازیکنان به‌تازگی کشف کرده‌اند که قابلیت‌های دویدن روی دیوار و همچنین سیستم قطار درون شهری در نسخه‌ی نهایی بازی Cyberpunk 2077 حذف شده است.

استودیوی سی دی پراجکت رد بالاخره چندی پیش بازی بسیار مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌ها و پی سی روانه بازار کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که این بازی پس از انتشار با مشکلات متعددی روبه‌رو شده است و نسخه‌ی کنسولی آن نیز نتوانسته عملکرد مثبتی از خود به‌جا بگذارد. 

به نظر می‌رسد بازیکنان بازی Cyberpunk 2077 یکی دیگر از ویژگی‌های حذف شده‌ی این بازی را که به نسخه‌ی نهایی نرسیده است کشف کرده‌اند. از زمان معرفی شدن بازی Cyberpunk 2077 تا زمان عرضه‌ی آن، استودیو CD Projekt Red چندین ویژگی مختلف را که پیش از این برای آن معرفی شده بود از بازی حذف کرده است. هنگامی که CDPR اولین ویدیو گیم‌پلی این بازی را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد، ما شخصیت V را دیدیم که با دویدن روی دیوار با دشمنانش مبارزه می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در بازی نهایی چنین قابلیتی وجود ندارد. همچنین به نظر می‌‌رسد که این بازی دارای سیستم قطاری بوده است.

در بالای خیابان‌های نایت سیتی، بازیکنان می‌توانند چیزی شبیه به ریل‌های قطار را ببینند. اینکه آیا این ریل‌ها فقط برای زیباسازی محیط استفاده شده‌اند یا امکان سوار شدن آن نیز وجود داشته است، مشخص نیست اما یک بازیکن هنگام گشت‌و‌گذار در شهر چیزی بیشتر از ریل‌های بلااستفاده کشف کرده است.

این بازیکن با پست کردن ویدیویی در Reddit، منطقه‌ی نیمه‌ تمام پنهانی را نشان می‌دهد که ثابت می‌کند نه‌تنها یک سیستم قطار درون شهری به همراه ایستگاه‌هایی کامل در بازی Cyberpunk 2077 وجود داشته است، بلکه قابلیت سوار شدن به آن نیز قرار بوده به بازی اضافه شود. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که آیا این ویژگی واقعا ناتمام مانده یا فقط طراحی شده است. همچنین ممکن است هیچ یک از این دو مورد درست نباشد اما ویدیو منتشر شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. ما امیدوار هستیم که این ویژگی در آینده به بازی اضافه شود.

بازی Cyberpunk 2077 درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده