// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

تریلر روز عرضه Cyberpunk 2077 بازیکنان را برای سفر به شهر نایت سیتی آماده می‌کند

به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده و در جریان آن شاهد بخش‌هایی از داستان و اتفاقات بازی هستیم.

بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار بالاخره فردا ۲۰ آذر ماه (۱۰ دسامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مدتی پیش هم میانگین نمرات نسخه کامپیوتر بازی در دسترس قرار گرفت و شاهد تعریف و تمجید منتقدان از جهان بازی و شخصیت‌های آن بودیم.

این در حالی است که به‌تازگی، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، تریلر روز انتشار بازی را منتشر کرده است. در جریان تریلر روز انتشار، شاهد شخصیت V، قهرمان داستان، هستیم و بخش‌هایی از داستان هم نمایش داده می‌شود. تیم سازنده در گذشته گفته بود که شخصیت جانی سیلورهند نقش مهمی در داستان بازی ایفا می‌کند. در گوشه و کنار این تریلر هم شاهد حضور این کاراکتر با بازی کیانو ریوز هستیم. 

بازی Cyberpunk 2077 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا در دسترس قرار می‌گیرد و در زیر هم می‌توانید تریلر روز عرضه بازی را در یوتیوب تماشا کنید. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس هم می‌توانند همزمان با کاربران نسل هشتم بازی را تجربه کنند، اما ارتقای گرافیکی مخصوص آن‌ها در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده