نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸

بازی Crash Team Racing به‌مدت محدود برای مشترکین سرویس آنلاین سوییچ رایگان شد

به‌مناسبت سال نو میلادی، مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از تاریخ ۱۰ آذر لغایت ۱۶ آذر می‌توانند بازی محبوب Crash Team Racing را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

سرویس‌های آنلاین علاوه‌بر اینکه امکان تجربه بازی‌های آنلاین و چندنفره را برای مشترکین خود مهیا می‌کنند، در مواقعی نیز بازی‌هایی را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. نینتندو نیز پس از اینکه سال ۲۰۱۷ کنسول موفق سوییچ را روانه بازار کرد، سرویس آنلاینی نیز برای کاربران این کنسول تدارک دید. سرویس آنلاین نینتندو سوییچ با برچسب قیمت پیین‌تر خود نسبت به رقبا و ارایه بازی‌های نوستالژی و محبوب کنسول‌های قدیمی نینتندو، روزبه‌روز به تعداد مشترکین خود اضافه کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به‌مدت محدود از فردا ۱۰ آذر تا تاریخ ۱۶ آذرماه مشترکین این سرویس می‌توانند بازی محبوب Crash Team Racing را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

نسخه رایگان بازی Crash Team Racing برای مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید Crash Team Racing که سال پیش برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز روانه بازار شد، درواقع یک نسخه ریمستر از اثر ساخته‌ شده‌ای با همین نام در سال ۱۹۹۹ توسط استودیوی ناتی داگ است. 

از آنجای یکه بازی Crash Team Racing کاملا یک اثر خانوادگی و مفرح به‌حساب می‌آید، نینتندو نیز از همین‌رو و به‌مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی این پیشنهاد را برای مخاطبان خود ارایه داده است. پس اگر هنوز هم فرصت خرید این بازی را پیدا نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان برای تجربه بازی پیش‌از پرداخت قیمت ۴۰ دلاری آن است.

حال باید متظر ماند و دید تصمیم هوشمندانه نینتندو و اکتیویژن می‌تواند درنهایت کنسول سوییچ را در تعطیلات پیش‌رو به یک هدیه ارزشمند تبدیل کرده و درنهایت فروش قابل‌توجهی را به‌نام خود ثبت کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده