نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۸

آپدیت 1.5 بازی Stardew Valley اوایل سال ۲۰۲۱ برای کنسول ها منتشر می شود

توسعه‌دهنده‌ی بازی Stardew Valley، اعلام کرده است نسخه به‌روزرسانی 1.5 در چندماه آینده برای کنسول ها منتشر می شود.

ConcernedApe، توسعه‌دهنده‌ی بازی Stardew Valley، در توییتر خود تایید کرد که به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی شماره‌ی ۱.۵ بازی در اوایل سال میلادی جدید برای کنسول‌ها منتشر می‌شود.

گرچه توسعه‌دهندگان این بازی تحسین‌شده و پرطرفدار برای انتشار این به‌روزرسانی زمان دقیقی را مشخص نکرده‌اند اما احتمال داده‌اند تا اواخر ژانویه برای کنسول‌های بازی آماده شود. ConcernedApe در تویتی اعلام کرده است:

نسخه‌ی به‌روزرسانی ۱.۵ بازی Stardew Valley اوایل سال جدید به کنسول‌های بازی خواهد آمد. گرچه نمی‌توانیم دراینباره تضمینی بدهیم ولی احتمالا تا اواخر ژانویه آماده‌ی انتشار شود. هنوز برای نسخه‌ی موبایل زمان انتشاری مشخص نشده است.

Stardew Valley

با توجه به گفته‌های اریک بارون، ملقب به ConcernedApe، به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی به‌روزرسانی، طبق برنامه‌ی اعلام شده اوایل سال میلادی جدید منتشر شود. گرچه بیشتر اوقات توسعه‌دهندگان و ناشران بازی تعاریف خودساخته‌ای از «اوایل سال آینده» و «برنامه زمانی» دارند؛ تاحدی‌که اوایل سال آینده می‌تواند از ژانویه (دی-بهمن) تا ژوئن (خرداد-تیر) متغیر باشد. ولی به‌احتمال زیاد این به‌روزرسانی سر وقت اعلام شده منتشر بشود.

برای نسخه موبایل به‌روزرسانی Stardew Valley هیچ تاریخی اعلام نشده است و طرفداران بازی باید با صبوری اخبار را پیگیری کنند. به‌روزرسانی 1.5 این بازی با جزئیات و ویژگی‌های گسترده، اخیرا روی PC منتشر شد. ویژگی‌های فراوانی شامل غلات، مزارع و حیوانات جدید، به‌روزرسانی های رندوم مرکز کامیونیتی سنتر، بخش دو نفره‌ی اسپلیت اسکرین و تعدادی آیتم دیگر به بازی اضافه شدند.
بازی Stardew Valley در سبک شبیه‌ساز کشاورزی و RPG، توانسته است توجه منتقدین و بازیکنان زیادی را به‌خود جلب کند. نظر شما درباره‌ی این به‌روزرسانی چیست؟ آیا برای تجربه آن مشتاق هستید؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما در میان بگذارند.


منبع TWINFINITE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده