نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

کانیه وست تا آستانه ساخت یک بازی با نینتندو پیش رفته بود

رجی فیس امی گفته است نینتندو و کانیه وست چند سال پیش برای ساخت یک بازی روی کنسول نینتندو سویچ ملاقات کرده‌اند.

رجی فیس امی، رئیس سابق نینتندوی آمریکا، در پادکستی حضور یافته و درباره‌ی مذاکره‌ی نینتندو با کانیه وست در گذشته صحبت کرده است. به‌گفته‌ی وی این خواننده‌ی معروف، چند سال پیش در زمان برگزاری کنفرانس E3 پیشنهاد ساخت یک بازی را برای نینتندو سویچ با وی و نینتندو در‌میان گذاشته است. طبق گفته‌های رجی فیس ام، این رپر محبوب حتی با یکی از معروف‌ترین اشخاص نینتندو، یعنی شیگرو میاموتو که خالق مجموعه‌های موفق و فراموش‌نشدنی Mario و The Legend of Zelda است، در غرفه‌ی E3  نینتندو صحبت کرده بود. درنهایت این پیشنهاد به یک جلسه‌ی رسمی ختم شد که در آن کانیه وست، همسرش کیم کارداشیان و اعضای نینتندو حضور داشتند؛ اما این جلسه پس از برگزاری بدون نتیجه‌ی خاصی تمام شد.

رئیس محبوب نینتندو که در این جلسه حضور داشت، گفته است که در آن زمان نینتندو روی پروژه‌های زیادی کار می‌کرد و همکاری با این ستاره‌ی موسیقی برای آن‌ها ممکن نبوده است. درنتیجه درخواست او برای همکاری رد شد؛ و خود رجی فیس امی باید این خبر بد را به کانیه و همسرش می‌رساند. وی در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید:

قسمتی از صحبت‌ها درباره‌ی برنامه‌های کانیه وست بود. او توضیح داد که روی قسمتی از محتوی بازی آزمون‌هایی را انجام داده است و می‌خواهد نظر ما را نسبت به آن بداند. او به ما گفت که دوست دارد با نینتندو همکاری کند.

کانیه وست و نینتندو

وی ادامه داد:

در آن زمان پروژه های زیادی را در دستور‌ کار داشتیم و امکان همکاری با کانیه وجود نداشت. اما من باید راهی پیدا می‌کردم تا مودبانه درخواست او را رد کنم. به او گفتمکانیه فکر نکنم کسی که برای همکاری به دنبالش هستی ما باشیم. چون ما سخت‌گیر هستیم و همیشه برای بهتر شدن محصول تلاش می‌کنیم. او به من نگاه کرد و گفت: «من هم دقیقا به خاطر همین موضوع می‌خواهم با شما همکاری کنم.»

درنهایت Reggie Fils-Aime به اشتیاق Kanye West برای تولید بازی‌های ویدئویی اشاره کرد و جلسه‌ی برگزار‌شده را جالب‌توجه خواند. مشخص نیست که کانیه هنوز هم به تولید بازی پیشنهادی‌اش علاقه‌ای دارد یا نه و اینکه آیا دو طرف دوباره با‌هم دیدار کرده‌اند.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ آیا نینتندو با قبول نکردن پیشنهاد کانیه وست تصمیم درستی گرفته است؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده