// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

ویدیو جدید Star Citizen به محتوای اضافه شده به بازی در سال ۲۰۲۰ می‌پردازد

توسعه‌دهندگان Star Citizen به‌تازگی با انتشار ویدیویی به صحبت درباره‌ی تمام بهبودهای انجام گرفته در بازی و ویژگی‌ها اضافه شده به آن در سال ۲۰۲۰ می‌پردازند.

بازی Star Citizen درست مانند Cyberpunk 2077 از سال ۲۰۱۲ درحال توسعه بوده است؛ با این تفاوت که مراحل ساخت استار سیتیزن هنوز در فاز آلفا به سر می‌برد و هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای انتشار نسخه‌ی کامل آن از طرف سازندگان اعلام نشده است. بااین‌حال، طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان بازی اخیرا ویدیویی جدیدی به اشتراک گذاشته‌اند که در آن درباره‌ی تمام محتوای مهمی که در سال ۲۰۲۰ به استار سیتیزن اضافه شده، صحبت می‌کنند.

ساخت Star Citizen پروژه‌ای بسیار عظیم و بلندپروازانه بوده است که شرکت‌ها و افراد زیادی در توسعه‌ی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که هنوز تا تکمیل آن راه درازی باقی مانده باشد. با اینکه بازی نزدیک به هشت سال است که دردست ساخت قرار دارد، ولی هنوز در فاز آلفا است و چندروز پیش نیز جدیدترین نسخه‌ی آلفای آن (3.12) عرضه شد. در این نسخه‌ی جدید، سیستم‌های تازه‌ای به بخش معدن‌کاوی و استخراج منابع اولیه اضافه شده است؛ همچنین یک مکان جدید به نام Space Station Refinery Deck (سکوی پالایشگاهی ایستگاه فضایی) و چند سفینه‌ و اسلحه‌ی جدید اضافه شده‌اند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در تریلر اشاره می‌شود درسالی که همه‌ی دنیا درگیر دست‌و‌پنجه نرم کردن با همه‌گیری کرونا بوده‌اند، استار سیتیزن به رشد خود ادامه می‌داده و سازندگان در این مدت تلاش کرده‌اند تا ویژگی‌های تازه‌ و بهبودهای بی‌شماری را به بازی بیاورند. از جمله‌ی این موارد جدید می‎‌توان به اضافه شدن کوئست‌ها، وسایل نقلیه و سفینه‌های جدید و همچنین بهبودهایی در رابط کاربری، به‌روزرسانی‌هایی برای دوربین درون بازی و بهبودهای زیادی در جهان بازی اشاره کرد.

باتوجه‌به اینکه به‌زودی وارد سال جدید میلادی می‌شویم، می‌توان انتظار داشت که دیر یا زود، اخباری از برنامه‌ی توسعه‌دهندگان استار سیتیزن برای سال ۲۰۲۱ بشنویم. این بازی فعلا فقط برای پلتفرم پی سی دردسترس است و شما برای تجربه‌ی بازی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Robert’s Space Industries، یکی از نسخه‌های موجود بازی را خریداری کنید. ارزان‌ترین نسخه‌ی بازی ۴۵ دلار قیمت دارد، ولی تا کریسمس می‌توانید آن را با ۵ دلار تخفیف، به قیمت ۴۰ دلار بخرید.

Star Citizen درحال‌حاضر کاملا در وضعیت مناسبی برای تجربه کردن قرار دارد و در بازی مأموریت‌ها، کوئست‌ها، سفینه‌ها و سیاره‌های مختلف و متنوعی وجود دارند. بااین‌حال، بازی هنوز با ایده‌ی نهایی و جاه‌طلبانه‌ی مورد نظر سازندگانش فاصله‌ی زیادی دارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده