نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

Project Cars 4 واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌ساز ریسینگ خواهد بود

مدیرعامل استودیوی اسلایتلی مد، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود اولین اطلاعات درخصوص چهارمین نسخه از سری ریسینگ Project Cars و ویژگی‌های بصری آن منتشر کرد. 

سبک ریسینگ همواره از قدیم یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. اگر به‌خاطر داشته باشید در سال‌های گذشته بازی‌های ریسینگ آرکید همچون نید فور اسپید بیشتر مورد توجه گیمرها قرار می‌گرفت؛ اما رفته‌رفته توسعه‌دهندگان سعی کردند آثار خود را هرچه بیشتر به واقعیت شبیه‌تر کنند. از همین‌رو با گذر زمان شاهد محبوبیت بیشتر بازی‌های شبیه‌ساز نیز شدیم.  یکی از همین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقه‌ای که هر نسخه از آن به‌لطف توجه به جزئیات فراوان، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، Project Cars ساخته استودیوی اسلاتلی مد است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ایان بل، مدیرعامل این استودیوی بریتانیایی ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود با انتشار چندین توییت مختلف به چهارمین نسخه از این سری پرطرفدار اشاره کرده است. با اینکه پست‌های منتشر شده پس از گذشت دقایقی توسط بل حذف شدند اما به‌لطف سرعت عمل طرفداران اکنون تصاویر آن‌‌ها موجود هستند.

توییت ایان بل، مدیر عامل استودیوی اسلایتلی مد درخصوص گرافیک بازی Project Cars 4

بل با انتشار تصویری از برگ‌های درختان کنار جاده، اعلام کرد که بازی Project Cars 4 از هر نظر واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌ساز موجود در بازار خواهد بود. همان‌طور که خبر داریم، کدمسترز قرار است به‌زودی به بخشی از شرکت الکترونیک آرتز تبدیل شود، اما نکته جالب توجه این است که به‌نظر می‌رسد هیچ فشاری مبنی‌بر استفاده از موتور گرافیکی Frostbite 3 روی تیم تولید نیست، چراکه بل ادعا می‌کند Project Cars 4 از موتور Madness Engine 2 بهره‌مند خواهد بود.

توییت ایان بل، مدیر عامل استودیوی اسلایتلی مد درخصوص موتور گرافیک بازی Project Cars 4

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌‌های آینده تیم توسعه بازی Project Cars 4 چگونه قرار است از قدرت بالای کنسول‌های نسل نهمی به‌خوبی استفاده کرده و یک اثر قابل دفاع را روانه بازار کند.

باتوجه به اینکه هنوز هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه بازی Project Cars 4 نشده است، احتمالا فعلا نباید منتظر عرضه و تجربه آن باشیم. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ریسینگ و به‌خصوص سبک َشبیه‌ساز هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد بازی Project Cars 4 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده