نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷

بازی‌های No More Heroes احتمالاً برای پی سی منتشر خواهند شد

باتوجه به فهرست رده بندی سنی وبسایت ESRB، به نظر می‌رسد که کاربران پلتفرم پی سی به‌زودی امکان تجربه بازی‌های No More Heroes 1 و No More Heroes 2: Desperate Struggle را خواهند داشت.

باتوجه به دیده شدن نام بازی‌های No More Heroes و No More Heroes 2: Desperate Struggle در رده بندی سنی وبسایت Entertainment Software Rating Board، ظاهراً به‌زودی خبر عرضه این بازی اکشن و ماجراجویی برای کاربران پی سی اعلام خواهد شد. مجموعه بازی‌های «نو مور هیروز» اولین‌بار توسط استودیوی «گرس هاپر منیوفکچر» و شرکت‌های «مارولس اینترتینمنت» و یوبیسافت برای کنسول Wii منتشر شدند. گویچی سودا که با نام مستعار Suda51 شناخته می‌شود، این بازی‌ها را طراحی و کارگردانی کرده است.

قسمت اول مجموعه No More Heroes در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. سه سال بعد و در پی موفقیت قسمت اول در جذب مخاطبان کنسول نینتندو Wii، ناشران این بازی تصمیم به عرضه دنباله آن با نام No More Heroes 2: Desperate Struggle را گرفتند. هردوی این بازی‌ها در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شدند.

شخصیت اصلی بازی No More Heroes

معمولاً بعد از اینکه یک بازی در فهرست رده بندی سنی وبسایت ESRB قرار می‌گیرد، باید در آینده نزدیک منتظر انتشار آن بود. به احتمال زیاد، Suda51 بعد از مشاهده بازخورد مثبت مخاطبان نسبت به این سری در زمان عرضه مجدد آن روی کنسول نینتندو سوییچ، تصمیم گرفته تا با انتشار نسخه پی سی این دو بازی، مخاطبان بیشتری را به آن جذب کند. باید دید که آیا این اتفاق می‌تواند منجر به انتشار بازی No More Heroes 3 برای پلتفرم پی سی شود؟ این بازی برای عرضه روی کنسول سوییچ در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. هرچند هیچ صحبتی از انحصاری بودن بازی برای کنسول سوییچ مطرح نشده است. سودا ۵۱ پیش از این در مصاحبه خود اعلام کرده بود که No More Heroes 3 همانند نسخه اول، یک بازی جهان باز است و از کنترلرهای حرکتی هم استفاده می‌کند.

در سال ۲۰۰۷ شاهد اتفاقات بسیار بزرگ و هیجان انگیزی در دنیای بازی‌های ویدیویی بودیم؛ به طوری که عرضه بازی No More Heroes توجهات زیادی را به سمت خود جلب نکرد. برخی از طرفداران، از سال ۲۰۰۷ به‌عنوان بزرگ‌ترین سال در تاریخ بازی‌های ویدیویی یاد می‌کنند. در این سال، بازی‌هایی مانند Super Mario Galaxy، BioShock، Halo 3، Call of Duty 4: Modern Warfare، Assassin’s Creed، Portal، Mass Effect، Uncharted، God of War II، Half-Life 2: Episode Two و چندین عنوان کوچک و بزرگ دیگر برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شدند. بنابراین جای تعجب نیست که یک بازی در حد و اندازه‌های No More Heroes موفق به خودنمایی در میان این آثار برجسته نشده باشد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده