// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳

رویداد The Game Awards 2020 بیش از ۸۳ میلیون بیننده داشته است

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که بیننده‌های The Game Awards امسال ۸۳ درصد افزایش داشته و به بیش از ۸۳ میلیون نفر رسیده است.

هفته گذشته بود که رویداد The Game Awards 2020 برگزار شد. امسال برخلاف سال‌های گذشته و به‌خاطر شرایط حاکم به خاطر شیوع ویروس کرونا، شاهد یک رویداد کاملا آنلاین بودیم. درحالی که به‌نظر می‌رسید رویداد امسال همانند سال‌های گذشته نتواند از نظر بیننده رشد داشته باشد، مشخص شده که The Game Awards 2020 دستاوردهای بسیار خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

به‌تازگی جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که بیش از ۸۳ میلیون نفر رویداد The Game Awards 2020 را تماشا کرده‌اند و تعداد بیننده‌های این رویداد به‌صورت همزمان هم ۸.۳ میلیون نفر بوده است. در ادامه مشخص شده که رویداد امسال ۸۳ درصد رشد بیننده داشته است. این در حالی است که سال گذشته ۴۳ میلیون نفر رویداد The Game Awards را تماشا کرده بودند. 

جف کیلی جدا از این مورد، آمار و ارقام دیگری را هم از تعداد بیننده‌های The Game Awards منتشر کرده که در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط‌به آن را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

آمار بیننده‌های The Game Awards 2020

آمار بیننده‌های The Game Awards در هفت سال


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده