// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

۱۹ بازی مستقل در رویداد اخیر نینتندو دایرکت برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی ۲۵ آذر ماه، ۱۹ بازی مختلف برای نینتندو سوییچ معرفی و حتی بعضی از آن‌ها در دسترس قرار گرفت.

شرکت نینتندو با راه‌اندازی رویدادهای نینتندو دایرکت مینی، سعی کرده تا رویدادهای بسیار کوچکی را برای نینتندو سوییچ تدارک ببیند و در جریان آن‌ها بازی‌های مختلفی را برای این کنسول هیبریدی معرفی کند. دراین‌میان شاهد رویدادهای نینتندو دایرکت مینی با محوریت بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ هم هستیم. ۲۵ آذر ماه (۱۵ دسامبر) نینتندو جدیدترین رویداد نینتندو دایرکت مینی را برگزار کرد و در جریان آن شاهد معرفی ۱۹ بازی مختلف برای نینتندو سوییچ بودیم که بعضی از‌ آن‌ها در همان لحظه در دسترس قرار گرفتند.

در زیر نگاهی کوتاه به ۱۹ بازی معرفی شده خواهیم پرداخت و می‌توانید نظرات خود را در ارتباط با بازی‌های معرفی شده با زومجی در میان بگذارید.

قهرمان اصلی بازی Spelunky

نسخه اول و دوم Spelunky

Spelunky را می‌توان یکی از بازی‌های دوبعدی جذاب دانست که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد و دومین نسخه هم چندی پیش در اختیار کاربران قرار گرفت. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های دوبعدی و چالش‌برانگیز هستید که در طول مراحل خود بتواند حسابی شما را به چالش بکشد، قطعا عرضه نسخه اول و دوم Spelunky در تابستان ۲۰۲۱ می‌تواند مورد خوبی برای شما باشد.

Fisti-Fluffs

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی، بازی Fisti-Fluffs برای نینتندو سوییچ معرفی و در اوایل سال ۲۰۲۱ هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. Fisti-Fluffs یک بازی آنلاین است که بازیکنان تا سقف چهار نفر می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. نکته جالب، این است که شما در Fisti-Fluffs در نقش گربه‌هایی قرار می‌گیرید که باید مدام به یکدیگر ضربه وارد کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

Very Very Valet

بازی‌هایی نظیر Overcooked، به بازیکنان اجازه می‌داد تا با دوستان خود تجربه‌ای خاص و سرگرم کننده را کسب کنند. Very Very Valet هم قصد دارد تجربه‌ی مشابهی را ارائه دهد. در جریان این بازی، بازیکنان در نقش پیش خدمتی قرار می‌گیرند که باید ماشین مشتری‌ها را در محل خواسته شده قرار دهند. تجربه‌ی این بازی درکنار دوستان، موردی است که سازنده روی آن تمرکز کرده است. بازی Very Very Valet هم در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

Tunche

در میان نمایش‌های نینتندو دایرکت، بازی جدید استودیو Peruvian LEAP Game را می‌توان یکی از هایلایت‌های جذاب و مورد انتظار دانست. Tunche با طراحی‌های دستی خود دلبرانه ظاهر شد و در مارس ۲۰۲۱ (اسفند-فروردین) هم برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. از نظر گیم‌پلی Tunche یک تجربه سایداسکرولینگ Brawler است که هرکدام از پنج شخصیت بازی، مهارت‌ها و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند.

تماشا از یوتیوب

باس فایت بازی Cyber Shadow

Cyber Shadow

Shovel Knight یکی از تجربه‌های بسیار خوب صنعت بازی‌های ویدیویی است و این‌بار یات کلاب یات کلاب (Yacht Club) به‌سراغ نشر یک بازی با حال و هوای شاول نایت روفته است. در جریان Cyber Shadow، بازیکنان هدایت یک نینجا را برعهده می‌گیرند. Cyber Shadow در تاریخ هفت بهمن ماه برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر عرضه می‌شود و کاربران نینتندو سوییچ به محتوای ویژه‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد. به‌عبارتی می‌توانند از کاراکتر شاول نایت خود در بازی Cyber Shadow استفاده کنند.

Calcio

Fisti-Fluffs تنها بازی‌ای نبود که در رویداد نینتندو دایرکت با محوریت گربه‌ها معرفی شد. در جریان بازی Calcio بازیکنان باید کافه گربه‌ای خود را راه‌اندازی کنند. البته تعامل شما در بازی تنها به گربه‌ها ختم نمی‌شود و می‌توانید با سایر حیوانات هم تعامل داشته باشد. دراین‌میان اشاره کنم که Calcio هم‌اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.

تماشا از یوتیوب

شخصیت اصلی بازی Alba: A Wildlife Adventure

Alba: A Wildlife Adventure

در جریان رویداد نینتندو دایرکت بازی‌های مستقل، استودیو آس‌تو گیمز (UsTwo Games)، سازنده مجموعه Monument Valley، بازی جدید خود را با نام Alba: A Wildlife Adventure به‌نمایش گذاشت. بازی روایت‌گر داستان البا در جزیره‌ای سرسبز در محیط‌های گرمسیری است و در بهار ۲۰۲۱ هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

شخصیت اصلی Gnosia

Gnosia

علاقه‌مندان به بازی‌های رمان محور و مخصوصا بازی Disco Elysium، می‌توانند در اوایل ۲۰۲۱ نگاهی ویژه به بازی Gnosia داشته باشند. داستان بازی در یک ایستگاه فضایی و حول گروهیی می‌چرخد که اعضای آن یک پس از دیگری توسط یک عامل به نام Gnosia از بین رفته‌اند. 

Happy Game

بازی Happy Game روایت‌گر داستان پسری است که در کابوس‌های عجیب و غریب خود قرار می‌گیرد و باید آن‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. یکی از مواردی که در تریلر بازی هم مشاهده می‌شود، مرگ و میر است که به‌نظر می‌رسد یکی از المان‌های اصلی بازی به حساب می‌آید و بازیکنان در طول تجربه‌ی خود باید حسابی مراقب باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

شخصیت‌های بازی Super Meat Boy Forever

Super Meat Boy Forever

چند سالی است که Super Meat Boy Forever در دست توسعه قرار دارد و مخاطبان نسخه اول، همچنان منتظر عرضه بازی هستند. البته Super Meat Boy Forever قرار بود سال ۲۰۱۹ عرضه شود، اما تأخیر خورد و بالاخره دیشب تاریخ انتشار آن مشخص شد. این بازی در تاریخ سه دی ماه (۲۳ دسامبر) به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

قهرمان داستان Grindstone در حال نابودی دشمنان

Grindstone

در سال گذشته بازی Grindstone برای کاربران سرویس اپل آرکید در دسترس قرار گرفت و می‌توان آن را یکی از بهترین تجربه‌های هک اند اسلش با المان‌های پازل دانست. در جریان رویداد نینتندو دایرکت اعلام شد که Grindstone هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را روی کنسول خود تجربه کنند.

ایمپاستر در بازی Among Us

Among Us

درکنار خبر تاریخ انتشار Super Meat Boy Forever، تایید بازی Among Us برای نینتندو سوییچ مهم‌ترین اخبار رویداد نینتندو دایرکت بازی‌های مستقل بود. نسخه نینتندو سوییچ بازی Among Us هم‌اکنون با قیمت پنج دلار در دسترس قرار دارد و همچنین شاهد کراس پلی با کاربران کامپیوتر و موبایل هم هستیم. در ادامه اعلام شد که کاربران به‌صورت آنلاین و لوکال، قادر به‌تجربه‌ی بازی هستند.

When the Past Was Around

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های حل معما و Hidden Object هستید، When the Past Was Around می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. بازیکنان در When the Past Was Around هدایت دختری را برعهده می‌گیرند که باید به اعماق وجود خود سفر کرده تا خود را بهتر بشناسد.

دانلود ویدیو از آپارات

Kosmokrats

در جریان بازی Kosmokrats بازیکنان باید در فضا سفینه فضایی مورد نظر خود را بسازند. البته ساخت و ساز سفینه فضایی در این بازی بدین گونه است که باید اجزای مختلف را به‌واسطه‌ی نقاط اتصال خود، به یکدیگر وصل کنید. همچنین درست وصل کردن این قطعات به یکدیگر، چالشی است که بازی ارائه می‌دهد. در انتهای تریلر معرفی بازی اعلام می‌شود که Kosmokrats در انتهای سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

Hoa

Hoa یک بازی کارتونی است که در جریان تیزر آن، شاهد ورود شخصیت اصلی در یک جزیره مرموز هستیم. جزیره‌ای که پس از ورود کاراکتر اصلی، سرسبز می‌شود. در انتهای تیزر اعلام می‌شود که Hoa در انتهای سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

Hazel Sky

Hazel Sky را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مستقلی دانست که تا انتهای سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. البته کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر هم به این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. در این بازی کاربر هدایت پسری را برعهده می‌گیرد که می‌خواهد کارهای مهندسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرد. از‌این رو وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود تا خود را بهتر بشناسد و مسیر زندگی‌‌اش را انتخاب کند.

دانلود ویدیو از آپارات

Trash Sailors

اگر به بازی‌های بقا و سروایول علاقه‌مند هستید، Trash Sailors می‌تواند تجربه‌ای جذاب و گروهی را ارائه دهد. در جریان این بازی، شما در نقش دریانوردهایی قرار می‌گیرید که باید قایق خود را به سلامت هدایت کنند. دراین‌میان موانع متعددی سر راه شما قرار می‌گیرد و قطعا قایق شما آسیب می‌بیند، اما باید تمام تلاش خود را در راستای تعمییر آن انجام دهید. کار تیمی یکی از موارد بسیار مهم در بازی به حساب می‌آید که در تریلر Trash Sailors هم به خوبی شاهد آن هستیم. Trash Sailors تا انتهای سال جاری عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

Finding Paradise

به‌عنوان آخرین بازی رویداد نینتندو دایرکت بازی‌های مستقل هم به‌سراغ Finding Paradise اشاره می‌کنیم؛ محصولی که توسط خالق To the Moon در حال توسعه است و یک بازی ماجراجویی داستان محور به حساب می‌آید. یکی از مشخصه‌های اصلی Finding Paradise، روایت داستانی آن است که قصد دارد چالش‌های بزرگ شدن و زندگی واقعی را به‌تصویر بکشد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده