// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy Forever مشخص شد

تاریخ انتشار بازی محبوب و پلتفرمر Super Meat Boy Forever با انتشار تریلری مشخص شد.

بازی Super Meat Boy را می‌توان یکی از سخت‌ترین بازی‌های پلتفرمر دانست که طراحی مراحل و سکوبازی‌های آن، بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. این بازی که می‌توان آن‌ را جزیی از موج جدید آثار مستقل صنعت بازی دانست، حدود ۹ سال پیش منتشر شد و طرفداران این اثر جذاب مدت‌ها است منتظر تجربه‌ نسخه جدید آن یعنی Super Meat Boy Forever هستند. 

تیم میت (Team Meat)، سازنده بازی Super Meat Boy Forever، بالاخره تاریخ انتشار این بازی را به همراه تریلری اعلام کرد. این بازی درابتدا قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه شود، تاریخ انتشار آن چند بار دیگر تأخیر خورد اما این بازی بسیار مورد انتظار بالاخره در تاریخ ۳ دی ماه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

بازی Super Meat Boy Forever دارای ۷۲۰۰ مرحله خواهد بود و سازندگان این بازی نیز بخش‌های مختلف بازی را بهبود بخشیده‌اند و ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کرده‌اند. مراحل این بازی به‌طور تصادفی تولید می‌شوند و هر بار که بازی به پایان می‌رسد‌، گزینه شروع مجدد بازی ظاهر شده و بازی به همراه مکان‌های مخفی منحصر‌به‌فرد خود و مراحل جدید بازتولید خواهد شد. این بدان معنا است که مراحل بسیار زیادی وجود دارد و شما می‌توانید پیش از اینکه یک مرحله‌ی تکراری را تجربه کنید، چندین بار بازی را به پایان برسانید.

بازی Super Meat Boy Forever در تاریخ ۳ دی ماه ازطریق فروشگاه اپیک گیمز با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت اما هم‌اکنون میزان ۱۰ درصد تخفیف برای پیش خرید این بازی وجود دارد که قیمت آن را به ۱۷.۹۹ دلار می‌رساند.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده