// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

دمو رایگان بازی Little Nightmares 2 روی فروشگاه استیم در دسترس قرار گرفت

نسخه‌ی دمو Little Nightmares 2 به‌تازگی به‌صورت رایگان روی فروشگاه استیم برای دانلود موجود شده است و بازیکنان در آن می‌توانند بخشی از بازی را که در یک جنگل تاریک و خوفناک جریان دارد، تجربه کنند.

قسمت اول بازی Little Nightmares از استودیوی Tarsier و شرکت Bandai Namco در زمان عرضه‌اش توانست نظر مثبت بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند. به همین خاطر، کسانی که از تجربه‌ی بازی اول لذت بردند، برای تماشای هرچه زودتر تصاویری از حال‌و‌هوای نسخه‌ی دوم بازی بسیار هیجان‌زده بودند. با تریلر‌هایی که تا‌به‌اینجا از گیم‌پلی لیتل نایت‌میرز 2 پخش شده، تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که سازندگان موفق شده‌اند اتمسفر ترسناک و عجیب‌وغریب نسخه‌ی اول را حفظ کرده و آن را گسترش دهند. حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، طرفداران بازی می‌توانند به‌جای تماشای ویدیوهایی از لیتل نایتمیرز 2، خودشان بخشی از بازی را تجربه کنند.

سازندگان به‌تازگی در حساب کاربری Little Nightmares 2 در توییتر اعلام کردند که نسخه‌ی دمو این بازی درحال‌حاضر روی پی سی و ازطریق فروشگاه استیم قابل دانلود است و همچنین طرفداران از همین حالا می‌توانند نسبت به پیش‌خرید بازی اقدام کنند. بازیکنان در این دمو کنترل شخصیت مونو را برعهده دارند و باید درمیان جنگلی خوفناک برای رسیدن به شخصیت سیکس و نجات او پیش روند. نقطه‌ی اوج دمو جایی است که بازیکنان با یکی از باس‌های ترسناک بازی به‌نام The Hunter (شکارچی) روبه‌رو می‌شوند. شما می‌توانید تیزری کوتاه از دمو لیتل نایتمیرز 2 را که Wilderness (طبیعت وحشی) نام دارد، در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این دمو قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شود؛ گرچه برای کنسول‌های مورد اشاره هنوز تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه بازی کامل آن در ماه فوریه (بهمن) عرضه می‌شود، پس دارندگان کنسول‌های مذکور می‌توانند انتظار داشته باشند که به‌زودی این دمو را دریافت می‌کنند.

بازی Little Nightmares II در تاریخ ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۲۳ بهمن) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین قرار است در آینده برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز پورت شود. درنهایت، اگر تمایل دارید ویدیوی مفصلی از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید، می‌توانید به سری به ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای منتشر شده از مرحله‌ی بیمارستان بازی بزنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده