// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۹

دانلود مراسم The Game Awards 2020

گیم اواردز 2020 پرشده از اخبار بازی، تریلرها، لحظات احساسی، مهمان‌های معروف مثل کیانو ریوز و صد البته جوایز برترین بازی‌های سال بود.

بازی The Last of Us Part II نیل دراکمن و ناتی داگ بیشترین هفت جایزه در گیم اواردز 2020 کسب کرد و رکورددار شد. اما فارغ از جوایزی که توسط مهمانان مختلف و محبوبی همچون کریستوفر نولان به برترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۰ از جمله بازی Ghost of Tsushima و بازی Animal Crossing: New Horizons میلادی رسیدند، گیم اواردز 2020 اخبار بازی کوچک‌وبزرگ زیادی داشت؛ از نمایش تریلر ریبوت مجموعه بازی Perfect Dark توسط استودیو The Initiative تا نمایش‌های کوتاه از بازی‌های جدید بایوور یعنی قسمت‌های تازه‌ی «دراگون ایج» و «مس افکت».

اگر می‌خواهید تریلرها را به‌صورت جداگانه تماشا نکنید و اخبار بازی بیرون‌آمده از این رویداد را یک به یک نخوانید، بهترین گزینه دانلود ویدیو کامل مراسم The Game Awards 2020 با کیفیت مد نظر خودتان است. بالاخره گیم اواردز 2020 دارای اجرای زنده‌ی موسیقی‌های شنیدنی جهان ویدیوگیم بود و لحظات احساسی و خنده‌آوری داشت که برخی از گیمرها دوست ندارند فرصت مواجهه با آن‌ها را از دست بدهند؛ لحظاتی از جنس صحبت‌های ادی ودر درباره‌ی آهنگ Future Days یا لحظه‌ای که بازی مستقل Hades رقبای بزرگ خود را شکست داد و لقب بهترین بازی اکشن سال ۲۰۲۰ میلادی را از بزرگ‌ترین مراسم جوایز ویدیوگیم دریافت کرد.

باید پذیرفت که برگزاری چنین رویدادی در دوران ویروس کرونا/کووید 19 بسیار سخت بود و جف کیلی توانست رویدادی را شکل بدهد که با کمی تنظیم انتظارات، می‌توان از یک بار دیدن آن لذت برد؛ مخصوصا به خاطر تک‌تک ثانیه‌های جذابی که در آن‌ها یک هنرمند بزرگ، جایزه‌ای ارزشمند را تحویل یک هنرمند بزرگ دیگر می‌داد.

تصویر سیاه و سفید و خشمگین الی در بازی The Last of Us Part II، بهترین بازی سال

دانلود ویدیو کامل TGA 2020 با رزولوشن Full HD 1080P

دانلود TGA 2020 با رزولوشن HD 720P | دانلود TGA 2020 با رزولوشن 480P


منبع YouTube/TGA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده