// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition مشخص شد

بازی Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition کمی دیرتر از زمان تعیین شده‌ی قبلی منتشر خواهد شد.

پس از سال‌ها انتظار، بالاخره چندی پیش یوبیسافت نسخه‌ی کامل بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game را معرفی کرد و بازی Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition به مناسبت دهمین سالگرد انتشار خود به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه این بازی قرار بود در پایان سال ۲۰۲۰ در فصل تعطیلات منتشر شود، اما قرار است با اندکی تأخیر در ژانویه سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

این تاریخ اصلاح شده به طرز عجیبی ازطریق صفحه‌ی فیسبوک رسمی فیلم Scott Pilgrim Vs. The World اعلام شد. در این پست کوتاه مشخص شد که بازی Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition در تاریخ ۲۴ دی ماه منتشر می‌شود. به طرز عجیبی در صفحه این بازی در سایت یوبیسافت هنوز هیچ چیز تغییر نکرده و تاریخ انتشار بازی در آن‌جا همچنان به‌عنوان تعطیلات ۲۰۲۰ ذکر شده است و سیستم‌عامل‌های آن نیز هنوز یکسان هستند.

این تأخیر اخیر باعث می‌شود که بازیکنان مجبور باشند مدت زمان یک ماه برای تجربه‌ی این بازی صبر کنند. بازی Scott Pilgrim Vs. The World: The Game برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد اما در سال ۲۰۱۴ از فهرست PlayStation Network و فروشگاه Xbox Live حذف شد. در نسخه‌ی کامل این بازی، بازیکنان به کل بازی پایه و تمامی بسته‌های الحاقی آن از جمله افزودنی‌های Knives Chau و Wallace Wells دسترسی خواهند داشت.

بازی Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition در تاریخ ۲۴ دی ماه بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و نیتندو سوئیچ عرضه می‌شود و ازطریق قابلیت Backward Compatibility نیز روی پلی استیشن 5 و  ایکس باکس سری ایکس | اس نیز در دسترس خواهد بود.

تارخ انتشار Scott Pilgrim Vs. The World: The Game Complete Edition


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده