نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Doom Eternal هفته آینده برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بالاخره پس از انتظارت فراوان نینتندو با انتشار تریلری به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی شوتر Doom Eternal از هفته آینده ۱۸ آذرماه برای کاربران نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

حدود دو سال پیش در جریان نمایشگاه E3 2018 بود که استودیوی بتسدا به‌صورت رسمی از نسخه جدید مجموعه شوتر جذاب و پرطرفدار خود تحت عنوان Doom Eternal رونمایی کرد، اثری که اوایل سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی روانه بازار شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید مدتی است که حرف‌وحدیث‌های زیادی پیرامون نسخه نینتندو سوییچ بازی به‌گوش می‌رسد؛ در این خصوص حتی چندی پیش تهیه کننده Doom Eternal نیز از مراحل پایانی توسعه آن خبر داد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره طی روزهای آینده کاربران کنسول هیبریدی سوییچ نیز می‌توانند بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند؛ چراکه به‌تازگی حساب رسمی توییتر نینتندو با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی شوتر Doom Eternal از هفته آینده یعنی ۱۸ آذرماه (هشت دسامبر) دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به تماشای این تریلر منتشر شده دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای این نسخه از بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر به‌خاطر داشته باشید، استودیوی بتسدا چندی پیش اعلام کرده بود که این نسخه از Doom Eternal به‌صورت فیریکی عرضه نخواهد شد. پس در این حالت تنها راه تهیه و تجربه بازی دانلود نسخه دیجیتالی آن ازطریق فروشکاه eShop نینتندو خواهد بود.

از آنجایی که قدرت کنسول نینتندو سوییچ نسبت به سایر پلتفرم‌های مقصد بازی کمتر است، باید منتظر ماند و دید تیم سازنده چگونه توانسته با حذف جنبه‌هایی از بازی، یک تجربه ایده‌آل و کم‌نقص را برای طرفداران خود به‌ارمغان آورد. 

اگر شما هم منتظر عرضه و تجربه این نسخه از بازی Doom Eternal بوده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده