نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

فیل اسپنسر بنابر دلایلی از تاخیر بازی Halo Infinite رضایت دارد

فیل اسپسنر اعلام کرد به‌خاطر این موضوع که در زمان عرضه بازی Halo Infinite افراد بیشتری به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس دسترسی دارند، خوشحال است.

کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت شروع بسیار خوبی داشتند و فروش آنها در هنگام عرضه، از میزان فروش همه کنسول‌های قبلی این دو شرکت بهتر بود. البته فروش این کنسول‌ها می‌توانست بیشتر هم باشد اگر در شرایط شیوع ویروس کرونا نبودیم. محدودیت‌ها و مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارند، باعث شدند که تولید و عرضه کنسول‌های نسل جدید به‌صورت محدود اتفاق بیفتد و به همین خاطر تعداد زیادی از گیمرها نتوانستند کنسول مدنظرشان را تهیه کنند. در پی همین موضوع، فیل اسپنسر، رییس ایکس‌باکس چندی پیش از همه گیمرها عذرخواهی کرد و گفت که تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تعداد بیشتری از کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهند. البته تیم استوارت، مدیر مالی پلتفرم ایکس‌باکس، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که وضعیت کمبود کنسول‌های جدید مایکروسافت در بازار، احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ هم ادامه خواهد داشت.

فیل اسپنسر، اخیرا مصاحبه‌ای با وبسایت The Verge انجام داد و در آن، به موضوعات مختلفی که بیشتر حول کنسول‌های جدید بودند اشاره کرد. یکی از این موضوعات، بازی Halo Infinite بود که اسپنسر اظهارنظر جالبی درباره تاخیر این بازی داشت. این بازی در ابتدا قرار بود هم‌زمان با کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت عرضه شود، اما بعدا تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. اسپنسر اعلام کرد که اگرچه دیرتر منتشر شدن این بازی موضوع خوشایندی نیست، اما حداقل از این موضوع خوشحال است که Halo Infinite زمانی عرضه می‌شود که همه می‌توانند کنسول‌های جدید را تهیه کنند و روی آنها به تجربه این بازی بپردازند. اسپنسر توضیح داد:

«من فکر می‌کنم در بلند مدت، ما یک بازی Halo بهتر خواهیم داشت؛ آن هم در زمانی که [همه] افراد می‌توانند کنسول‌های جدید را تهیه کنند. من در مورد این موضوع احساس خوبی دارم. فکر می‌کنم Halo Infinite در زمانی که عرضه می‌شود، بازی بهتری خواهد بود.»

حلقه هیلو در بازی

هرچند اسپنسر تلاش می‌‌کند که تاخیر بازی Halo Infinite را به محدودیت عرضه کنسول‌های جدید ربط بدهد، اما نباید فراموش کنیم که این بازی روی PC و همچنین کنسول ایکس باکس وان نیز در دسترس خواهد بود. بنابراین برای تجربه آن، لازم نیست بازیکن‌ها به ایکس باکس سری ایکس و اس دسترسی داشته باشند.

اخیرا استودیوی 343 ایندستریز (343 Industries)، سازنده بازی Halo Infinite اعلام کرد که این بازی در مراسم The Game Awards امسال که در تاریخ ۲۰ آذرماه (۱۰ دسامبر) برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. البته این استودیو تاکید کرد که طی هفته‌های آینده اخبار و اطلاعات بیشتری درباره بازی خود ارائه می‌کند.

بازی Halo Infinite ششمین بازی اصلی از مجموعه هیلو است که داستان «مستر چیف» را پس از ماجراهای بازی Halo 5: Guardians دنبال می‌کند. این بازی در ابتدا قرار بود هم‌زمان با کنسول‌های جدید مایکروسافت عرضه شود، اما در نهایت، تا زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۱ با تاخیر مواجه شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده