// پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

حالت پرفورمنس و گرافیک به نسخه PS5 و XSX بازی Assassin's Creed Valhalla اضافه می‌شود

حساب کاربری توییتر Assassin's Creed Valhalla با انتشار یک توییت اعلام کرده که حالت پرفورمنس و گرافیک به نسخه نسل نهمی این بازی اضافه می‌شود.

بازی Assassin's Creed Valhalla تقریبا دو هفته پیش عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را روی نسل نهم از خود به‌نمایش بگذارد. بااین‌حال، نسخه نسل نهمی والهالا فاقد حالت پرفورمنس یا گرافیک بود تا کاربران بتوانند تغییراتی روی گرافیک بازی ایجاد کنند. این در حالی است که در جریان آپدیت امروز، شاهد اضافه شدن حالت‌های ذکر شده به اسسینز کرید والهالا خواهیم بود.

حساب کاربری توییتر Assassin's Creed Valhalla به‌تازگی توییت جدیدی را منتشر و در آن اعلام کرده که ۶ آذر ماه (۲۶ نوامبر) آپدیت 1.04 برای این بازی عرضه می‌شود. در جریان آپدیت ذکر شده، شاهد اضافه شدن حالت پرفورمنس و گرافیک به نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هستیم. حالت پرفورمنس، بازی را با نرخ فریم ۶۰ برثانیه ثابت و بدون افت فریم اجرا می‌کند. این در حالی است که حالت گرافیک که با نام Quality هم شناخته می‌شود، بهترین رزولوشن ممکن را با نرخ ۳۰ فریم برثانیه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. 

مقاله‌های مرتبط:

البته اشاره کنم که به‌روزرسانی ذکر شده برای تمامی پلتفرم‌هایی که Assassin's Creed Valhalla روی آن عرضه شده است، در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر تغییرات این آپدیت هم می‌توان به اعمال بهبودهای مختلف و تغییراتی روی کیفیت بازی اشاره کرد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده