// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳

نسخه نینتندو سوییچ Doom Eternal لغو نشده است؛ عرضه بازی فقط به صورت دیجیتالی

به‌دنبال لغو پیش‌خرید نسخه فیزیکی کاربران نینتندو سوییچ بازی Doom Eternal، سخنگوی بتسدا اعلام کرده که این بازی تنها به‌صورت دیجیتالی برای این کنسول عرضه می‌شود.

به‌تازگی کاربران نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom Eternal خبر داده‌اند که پیش‌خرید آن‌ها از فروشگاه گیم‌استاپ لغو و مبلغ پیش خرید بازگردانده شده است. ازاین‌رو این مسئله به وجود آمده که شاید ساخت نسخه نینتندو سوییچ این بازی، لغو شده است.

سایت IGN در جریان پیگیری و ارتباط با بتسدا (Bethesda)، ناشر دوم ایترنال، اعلام کرده که درواقع این بازی لغو نشده است، بلکه تنها به‌صورت دیجیتالی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سخنگوی بتسدا دراین‌باره می‌گوید «درحالی‌که نسخه نینتندو سوییچ Doom Eternal به‌صورت کاملا دیجیتالی عرضه می‌شود، نبود نسخه فیزیکی در خرده‌فروشی‌ها، دلیل لغو پیش‌خرید نسخه فیزیکی بازی است.»

همچنین وی در ادامه به این موضوع اشاره کرده که پول کاربران پیش‌خرید کننده برگشت داده می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع و نحوه دریافت پول خود، می‌توانند با خرده‌فروشی مورد نظر تماس بگیرند. بااین‌حال باید همچنان منتظر اعلام تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی از سوی بتسدا و اید سافتور (id Software) باشیم، زیرا هنوز تاریخ انتشار رسمی برای نسخه نینتندو سوییچ دوم ایترنال وجود ندارد.

بازی Doom Eternal توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به‌دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده