// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶

بازی CrossfireX به خاطر ویروس کرونا تاخیر خورد

حساب کاربری توییتر CrossfireX اعلام کرده که به خاطر ویروس کووید-۱۹ و چالش‌های به وجود آمده، عرضه این بازی تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورده است.

بازی CrossfireX قرار بود تا انتهای سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود. کراس‌فایر ایکس هم‌اکنون توسط استودیوهای رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) و اسمایل‌گیت اینترتینمنت (Smilegate Entertainment) در دست توسعه است و به‌خاطر شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شده‌اند.

حال مشخص شده این چالش‌ها باعث تاخیر بازی و انتقال آن به سال ۲۰۲۱ شده است. حساب کاربری توییتر CrossfireX با انتشار یک توییت اعلام کرده CrossfireX در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین در بیانیه خود اعلام کرده‌اند که در آینده، اطلاعات بیشتری را از این بازی در دسترس کاربران قرار خواهند داد. 

بخش داستانی کراس‌فایرایکس، توسط استودیو رمدی در حال توسعه است و بخش آنلاین را اسمایل‌گیت توسعه می‌دهد. ازاین‌رو باتوجه‌به نمایش‌های اخیر CrossfireX، می‌توان این بازی را یکی از موارد مورد انتظار برای کاربران نسل نهمی ایکس باکس دانست. بااین‌تفاسیر تاخیر بازی‌های ۲۰۲۰ به خاطر کرونا مورد عجیبی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اخبار بیشتری حول این بازی منتشر می‌شود.

بیانیه تاخیر CrossfireX


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده