نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

تریلر نسخه نسل نهمی Madden NFL 21 با تمرکز روی بهبودهای گرافیکی و هوش مصنوعی

الکترونیک آرتز به‌تازگی تریلر گیم‌پلی نسخه ایکس باکس‌های جدید و پلی استیشن 5 بازی Madden NFL 21 را منتشر کرد که نشان از بهبودهایی در گرافیک و هوش مصنوعی بازی می‌دهد.

در روزهایی که به‌دلیلی شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های ورزشی محدود یا به حالت تعلیق درآمده، بسیاری ترجیح می‌دهند این خلا خود را با انجام بازی‌‌های شبیه‌ساز ورزشی پر کنند.

یکی از بازی‌های استودیوی الکترونیک آرتز که در سراسر دنیا محبوبیت و طرفداران زیادی دارد، بازی Madden NFL است. آخرین نسخه این مجموعه قدیمی اوایل سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پی سی روانه بازار شد.

حال باتوجه به عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5، تیم سازنده در جدیدترین اخبار بازی تریلر گیم‌پلی نسخه بهبودیافته بازی Madden NFL 21 را منتشر کرد. 

باتوجه به ویدیوی منتشر شده، در نگاه اول بارزترین تفاوت بازی Madden NFL 21 روی کنسول‌های جدید نسبت به نسل قبل، جنبه‌‌های بصری و انیمیشن بازی است. به‌لطف قدرت سخت‌افزاری ایکس باکس‌های جدید و پلی استیشن 5، گرافیک و جنبه‌های فنی بازی پیشرفت چشمگیری داشته است. یکی از مهم‌ترین بهبودهای اعمال شده به هوش مصنوعی بازیکنان برمی‌گردد؛ در این نسخه از بازی Madden NFL 21 طبق اطلاعات واقعی، هوش مصنوعی بازیکنان به‌روزرسانی می‌شود. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنم تا با بهبودهای این بازی در عمل نیز آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه نسل نهمی بازی Madden NFL 21 طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در تاریخ چهارده آذر ماه (چهارم دسامبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. توجه داشته باشید افرادی که بازی را روی کنسول پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری کرده باشند برای مدت محدودی می‌توانند بازی را به‌صورت رایگان برای کنسول‌های جدید خود به‌روزرسانی کنند.

اگر شما هم Madden NFL 21 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده