// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

بررسی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و میانگین نمرات آن خبر از یک تجربه قابل قبول را می‌دهد.

کاربران نینتندو سوییچ، بیش‌ازپیش خواهان تجربه‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 یا تماشای نمایش‌های بیشتر از این بازی هستند تا بتوانند اطلاعات گسترده‌تری را از آن و وقایع داستانی‌ای که ارائه می‌دهد، کسب کنند. این در حالی است که نینتندو بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را معرفی کرد. جدیدترین نسخه از مجموعه هایرول واریورز از نظر بصری بسیار شبیه‌به Breath of the Wild است.

این در حالی است که از نظر داستانی هم Age of Calamity یک پیش درآمد برای Breath of the Wild به حساب می‌آید. وقایع داستانی ۱۰۰ سال قبل از جدیدتری نسخه The Legend of Zelda به حساب می‌آید. جایی‌که لینک درکنار قهرمان‌های هایرول و همچنین زلدا، با نیروهای گانول به مبارزه می‌پردازد. همچنین در این نسخه شاهد ظاهر جوان شخصیت‌های مهمی از جمله Pyra هم هستیم. از نظر گیم‌پلی هم Hyrule Warriors: Age of Calamity دارای سیستم مبارزات هک اند اسلش است و هر شخصیت سیستم مبارزات و مهارت‌های مخصوص به خود است.

چندی پیش میانگین نمرات Hyrule Warriors: Age of Calamity در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد قابل قبول این بازی هستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان در ارتباط با Hyrule Warriors: Age of Calamity داشته باشید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • سازنده: اومگا فورس
  • ناشر: کوئی تکمو
  • سبک: هک اند اسلش
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

لینک در حال کشتن دشمنان در Hyrule Warriors: Age of Calamity

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Hyrule Warriors: Age of Calamity یک خوش‌آمد گویی بسیار خوب برای بازی‌ای به حساب می‌آید که صدها ساعت از وقت خود را صرف آن کرده‌ام. این بازی دارای کاراکترهای متنوع، گیم‌پلی سرگرم کننده و جالب درکنار اقتباسی هوشمندانه از Breath of the Wild است. بااین‌حال عدم شخصیت پردازی خوب برای بعضی از شخصیت‌ها، همچنان باعث نشده تا Age of Calamity از ابتدا تا انتهای خود سرگرم کننده ظاهر نشود.

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

داستان بازی واقعا محسور کننده است و یک همراه بسیار خوب برای Breath of the Wild به حساب می‌آید، درحالی‌که می‌خواهد هویت خود را در بخش‌های مختلفی به نمایش بگذارد. 

گاد ایز گیک: ۸۵ از ۱۰۰

Hyrule Warriors: Age of Calamity یک بازی بسیار خوب Muso (نوعی سبک) به حساب می‌آید و که به‌خوبی ریشه‌های Breath of the Wild را در خود جای داده است. باوجود تعدادی از بهترین المان‌های گیم‌پلی بازی، Age of Calamity را می‌توان به‌راحتی پیشنهاد داد.

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

The Legend of Zelda: Breath of the Wild جدا از اینکه یکی از بهترین داستان‌های این مجموعه را دارد، بلکه یکی از بهترین‌ بازی‌های تمام دوران هم به حساب می‌آید. ارائه تجربه‌ای مثل آن چیزی است که Age of Calamity از عهده آن بر نیامده است، اما تجربه‌ای جذاب، سرگرم کننده و قابل قبول را در اختیار هواداران این مجموعه قرار می‌دهد که برای آن‌ها قطعا قابل قبول خواهد بود. این بازی نمی‌تواند میل شما برای تجربه Breath of the Wild 2 را بیش‌ازپیش افزایش دهد، اما شما را به اندازه کافی راضی نگه می‌دارد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

Hyrule Warriors: Age of Calamity را می‌توان یک تکمیل کننده بسیار خوب برای Breath of  the Wild دانست. محصولی که پر شده از شخصیت‌هایی دوست داشتنی که به‌خوبی پیش‌زمینه داستانی Breath of the Wild را به‌نمایش می‌گذارند و ترکیب آن با گیم‌پلی، خروجی خوبی را به‌نمایش گذاشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده