نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷

آلانا پیرس به جمع نویسندگان استودیوی سازنده God of War پیوست

آلانا پیرس، یوتیوبر و عضو سابق شرکت Rooster Teeth و نشریه IGN خبر آغاز همکاری خود با استودیوی سانتا مونیکا روی یک پروژه نامشخص را اعلام کرد.

آلانا پیرس سال شلوغ و پراتفاقی را تجربه کرده است. او علاوه‌بر حضور به‌عنوان یکی از کاراکترهای بازی Cyberpunk 2077، به‌تازگی اعلام کرده که به‌صورت تمام وقت درحال کار روی یک بازی ویدیویی نامشخص است. پیرس ازطریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که از این به بعد به‌عنوان یکی از نویسندگان استودیوی سانتا مونیکا، توسعه‌دهندگان مجموعه God of War فعالیت خواهد کرد. همان‌طور که مطمئناً اطلاع دارید، استودیوی سانتا مونیکا بعد از انتشار بازی God of War در سال ۲۰۱۸، هم‌اکنون مشغول ساخت دنباله این مجموعه محبوب برای پلی استیشن 5 است.

پیرس در توییتی که در همین رابطه منتشر کرده می‌نویسد:

«بالاخره اجازه دارم که شغل جدیدم را به شما اعلام کنم... استودیوی سانتا مونیکا من را به‌عنوان نویسنده در تیم خود پذیرفته و من بسیار خوشحالم که افتخار عضویت در این تیم بی‌نظیر را دارم.»

عصویت Alanah Pearce در تیم توسعه دهندگان سانتا مونیکا

پیرس در کانال یوتیوب خود نیز ویدیویی را در همین رابطه منتشر کرده و در آن توضیح داده که طی پنج سال گذشته سخت در تلاش بوده تا ازطریق فعالیت در رسانه‌های گیمینگ وارد حرفه بازی‌سازی در یک استودیوی بزرگ شود. او در ادامه اعلام می‌کند که هم‌اکنون به‌صورت رسمی در یک پست جونیور مشغول به کار شده و فعلاً اجازه ندارد که درباره پروژه در دست ساخت خود جزئیاتی را مطرح کند. ضمن اینکه او همچنان اجازه دارد تا به فعالیت‌های رسانه‌ای خود در یوتیوب ادامه داده و به انتشار پادکست‌ها و محتوای تولیدی خود بپردازد.

باتوجه به اینکه بازی جدید God of War برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده، می‌توان انتظار داشت که پیرس روی پروژه دیگری مشغول به کار شده است. معمولاً استودیوهای بزرگی همچون سانتا مونیکا در اواخر روند توسعه بازی‌های خود، یک نویسنده جدید و تازه‌کار را به تیم توسعه‌دهندگان اضافه نمی‌کنند. البته این قضیه لزوماً تأیید نشده و همچنان می‌توان این احتمال را متصور شد. درهرصورت، باتوجه به ارتباط دائمی پیرس با مخاطبان خود در یوتیوب، می‌توان انتظار داشت که در آینده جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده