// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

یوبیسافت نمایش اچیومنت بازی ها از داخل لانچر خود را حذف کرد

کاربران بازی‌های یوبیسافت به‌تازگی متوجه شده‌اند که بخش مربوط به نمایش اچیومنت‌ها از لانچر یوبیسافت کانکت حذف شده است.

با عرضه بازی Watch Dogs Legion، بازیکنان در برنامه یوبیسافت کانکت یک شاخه مخصوص برای اچیومنت‌های بازی مشاهده می‌کردند. این در حالی است که به‌تازگی کاربران بازی Assassin's Creed Valhalla، متوجه حذف تب اچیومنت‌ها از برنامه یوبیسافت کانکت شده‌اند. 

در ادامه، بازیکنان این مورد را در انجمن وبسایت یوبیسافت مطرح کرده و در جواب به آن‌ها، اعلام شده بود که «این کار غیرعمدی بوده و تیم فنی در حال کار برای برگرداندن آن‌ است.» نکته جالب این است که مدتی بعد، بخش فنی یوبیسافت با آپدیت کردن وضعیت پیش آمده، اعلام کرده که تغییرات اعمال شده یک حرکت عمدی بوده است.

در پست مورد نظر اعلام شده «اچیومنت‌ها برای این بازی روی کامپیوتر در دسترس نیستند، ازاین‌رو به‌صورت عمدی تغییراتی اعمال شده است. به‌جای ارائه اچیومنت برای بازی‌های جدید روی یوبیسافت کانکت، بخش چالش‌ها را گسترش دادیم تا بازیکنان بتوانند XP و پاداش‌های دیگری را کسب کنند. می‌دانیم که این تغییر بزرگی برای بسیاری از شما به حساب می‌آید و ما از درک و فهم شما در این موضوع قدردانی می‌کنیم.»

تقریبا ماه گذشته بود که شرکت یوبیسافت اعلام کرد قصد دارد با عرضه کنسول‌های نسل بعد، تغییراتی را روی برنامه یوبیسافت کلاب اعمال کند. ازاین‌رو شاهد تغییر آن به یوبیسافت کانکت بودیم که کاربران با انجام چالش‌های مختلف برای بازی‌ها، امتیاز و موارد مختلفی را کسب خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده