// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

تاریخ شروع بتای محدودی بازی Blood Bowl 3 اعلام شد

شرکت Nacon و استودیو Cyanide اعلام کرده‌اند که کاربران Blood Bowl 3 در اوایل سال ۲۰۲۱ به بتای خصوصی بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

در دهه ۸۰ میلادی بود که Games Workshop بازی رو میزی Blood Bowl را روانه بازار کرد. بااین‌حال، پس از عرضه سومین ادیشن این بازی در سال ۱۹۹۴ بود که توانست اسم و رسمی برای خود پیدا کند و هم‌اکنون بازی ویدیویی آن هم محبوبیت بالایی دارد. Blood Bowl به‌گونه‌ای در جهان فانتزی Warhammer روایت می‌شود؛ جایی‌که قبلیه‌ها تصمیم گرفته‌اند سلاح‌های خود را کنار گذشته و در زمین و با ساختاری متفاوت برتری خود را به نمایش بگذارند.

در توضیحات رسمی بازی اعلام شده که بازی Blood Bowl 3 جالب‌تر و خونین‌تر از نسخه‌های پیشین است و به‌همراه هواداران یک موفقیت خواهد بود. این در حالی است که استودیو Cyanide و شرکت Naco، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Blood Bowl 3 اعلام کرده‌اند که نسخه بتای خصوصی بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد. البته به‌جز پیش‌-خرید، راه‌های دیگری هم برای کسب نسخه بتای خصوصی درنظر گرفته شده، اما هنوز اطلاعات از آن‌ها منتشر نشده است. 

Blood Bowl 3 در روز عرضه دارای ۱۲ تیم مختلف خواهد بود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و رهبران مخصوص‌به خود را خواهند داشت. همچنین حالت چندنفره و داستانی هم برای Blood Bowl 3 درنظر گرفته شده است. در انتها اشاره کنم که Blood Bowl 3 در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده