نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹

فصل بعدی بازی Dead By Daylight با انتشار تریلری ترسناک معرفی شد

استودیوی بیهیویر اینتراکتیو با انتشار تریلر کوتاهی به معرفی فصل بعدی بازی Dead By Daylight پرداخت که با نام A Binding of Kin شناخته می‌شود.

بازی Dead By Daylight از زمان انتشار در سال ۲۰۱۶ با ایجاد ترس در بین بازیکنان به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. این بازی ترسناک سروایول به کمک بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی تازه که باعث راه‌یابی هیولاها و کاراکترهای آثاری نظیر Halloween ،Silent Hill و Stranger Things به آن شد، در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ توانست به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یابد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی بیهیویر اینتراکتیو فصل بعدی بازی Dead By Daylight را معرفی کرده است که A Binding of Kin نام دارد و بسیار ترسناک به نظر می‌رسد. سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری حساب توییتر Dead By Daylight با انتشار یک تریلر کوتاه از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی تازه‌ی بازی رونمایی کرد. در توضیحات این تریلر آمده است که «چیزهای خوب به‌شکل دوتایی می‌آیند» و در آن یک بازمانده و یک هیولای تازه به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

این هیولا یا به‌عبارت دقیق‌تر هیولاها را Twins (دوقلوها) می‌نامند که ظاهر بسیار عجیب‌وغریبی دارند. این کاراکتر ترکیبی از زنی با یک داس دندانه‌دار در دست و کودکی بدقیافه است که از شکم میزبانش خارج می‌شود و به بازیکنان حمله می‌کند. ویدیوی تبلیغاتی کارتونی Dead By Daylight از جزئیات زیادی برخوردار است، اما اگر می‌خواهید نگاه دقیق‌تری به هیولای تازه بیندازید، می‌توانید مدل این کاراکتر را از «اینجا» مشاهده کنید. حساب توییتر بازی تأیید کرده است که کودک این هیولا با نام ویکتور شناخته می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای حمله به بازیکنان از فواصل دور از یکدیگر جدا شوند. افزون‌بر این، بازی Dead By Daylight در فصل بعدی میزبان بازمانده‌ی جدیدی با نام الودی راکوتو می‌شود که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. این بازی ترسناک در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده