// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

تریلر Xbox All Access بازی های این سرویس را روی ایکس باک سری ایکس و اس نشان می‌دهد

کاربران با عضویت در سرویس Xbox All Access قادر خواهند بود تا علاوه‌بر دریافت یکی از کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس یا اس، دو سال مشترک سرویس گیم پس آلتیمیت شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت تریلر جدیدی از سرویس Xbox All Access را به‌مناسبت فرا رسیدن تاریخ عرضه‌ی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر کرده است. با عضویت در این سرویس، علاوه‌بر اینکه بدون هیچ پیش‌پرداختی می‌توانید یک کنسول ایکس باکس سری ایکس یا سری اس دریافت کنید، مشترک دو سال سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز خواهید شد. گفتنی است که نسخه‌ی آلتیمیت گیم پس شامل سرویس‌های ایکس باکس لایو گلد، خود گیم پس و EA Play می‌شود.

قیمت اشتراک این سرویس درصورتی که تمایل به دریافت یک کنسول ایکس باکس سری ایکس داشته باشید، ۳۴.۹۹ دلار در ماه و اگر ایکس باکس سری اس را ترجیح می‌دهید، ۲۴.۹۹ دلار در ماه است. باتوجه‌به اینکه فهرست بازی‌های ایکس باکس گیم پس به‌علاوه‌ی EA Play بسیار زیاد و قابل‌توجه است، عضویت در چنین سرویسی می‌تواند برای کسانی که علاقه دارند به‌جای پرداخت مبلغ کامل برای هریک از این بازی‌ها یا سرویس‌ها، همه را در یک پکیج دراختیار داشته باشند، مناسب باشد. در تریلر معرفی سرویس Xbox All Access نیز بر بازی‌های بسیار زیادی که با مشترک شدن قادر به تجربه‌ی آن‌ها هستید، تاکید شده است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نکته دیگر این است که با اینکه مایکروسافت کنسول‌های جدید خود را در کشورهای زیادی عرضه کرده است، Xbox All Access در حال حاضر همه‌جا در دسترس نیست. فهرست کشورهایی که درحال‌حاضر از این سرویس پشتیبانی می‌کنند شامل استرالیا، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، نیوزلند، نروژ، لهستان، کره‌جنوبی، سوئد، بریتانیا، و آمریکا می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

  


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده