نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰

تریلر Borderlands 3 با محوریت سیزن پس دوم و ارتقاهای نسل نهمی

شرکت گیرباکس سافتور تریلری را برای نمایش محتوای تازه سیزن پَس دوم بازی Borderlands 3 و ارتقاء نسل بعدی آن منتشر کرد.

بازی Borderlands 3 سال گذشته برای کنسول‌های نسل فعلی، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر شد و حالا برای عرضه روی کنسول‌های نسل نُهم در هفته‌ی جاری آماده می‌شود. کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس پس از انتشار ارتقاء نسل بعدی Borderlands 3 می‌توانند به تجربه‌ی این بازی تیراندازی نقش‌آفرینی در کنسول‌هایشان بپردازند و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت گیرباکس سافتور تریلری را به این مناسبت منتشر کرده است که محتوای سیزن پَس دوم و ارتقاء نسل بعدی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

این تریلر نسخه‌های نسل بعدی بازی Borderlands 3 را نشان می‌دهد که با نام نسخه‌ی Next-Level از آن‌ها یاد می‌شود و نگاهی به محتویاتی دارد که در سیزن پَس دوم به بازی راه خواهند یافت. ارتقاء بازی Borderlands 3 به نسل بعد برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رایگان خواهد بود و پیشرفت‌هایی نظیر پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با وضوح 4K، حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین سه و چهار نفره و لوازم تزئینی تازه را برای بازی به ارمغان می‌آورد. بازیکنان می‌توانند فایل‌های ذخیره و پیشرفت‌های خودشان را از نسخه‌های نسل فعلی به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس منتقل کنند و بدون مشکل به ادامه‌ی بازی خود بپردازند.

در این تریلر به سیزن پَس دوم نیز اشاره می‌شود که محتوای تازه‌ی بسیاری را به بازی اضافه می‌کند. این سیزن پَس Designer’s Cut و Director’s Cut را معرفی می‌کند که مأموریت‌ها و محتوای اضافی را به همراه می‌آورد. سیزن پَس دوم همچنین به معرفی روش‌های جدیدی برای بازی می‌پردازد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حالت تازه Arms Race اشاره کرد. بازی Borderlands 3 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و کامپیوتر در دسترس است و در هفته‌ی جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس نیز منتشر می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده