// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۱

عبور کاربران بازی Grounded از مرز ۵ میلیون نفر

طبق گفته‌های استودیوی آبسیدین، ۵ میلیون نفر از زمان عرضه‌ی بازی تا امروز Grounded را بازی کرده‌اند؛ همچنین تریلر جدید بازی حیوانات تازه‌ای را که به بازی اضافه می‌شوند نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Obsidian Entertainment و مایکروسافت دیروز یک تریلر جدید و اطلاعات تازه‌ای از Grounded، بازی سبک بقای خود منتشر کرده‌اند. برای مثال حالا می‌دانیم که ۵ میلیون بازیکن این بازی را از زمان انتشارش در چند ماه پیش تاکنون تجربه کرده‌اند. همچنین در تریلر جدید شاهد نمایش آپدیت جدیدی هستیم که قرار است موجودات آبی جدیدی به نسخه‌ی Early Access بازی اضافه کند و بازیکنان می‌توانند برای کشف آن‌ها در محیط بازی گشت‌و‌گذار کنند.

به‌خاطر ماهیت سبک بقای بازی، مشخص است که گیمرها باید با این موجودات جدید مبارزه و آن‌ها را شکار کنند. (در مورد تریلر، به کاربرانی که شنا کردن بلدند و همزمان از عنکبوت‌ها هراس دارند، توصیه می‌کنیم که آن را تماشا نکنند) علاوه‌بر این، یک ماهی بزرگ از نوع Koi fish، دستورالعمل‌های جدید برای ساخت ابزار‌، مکان‌های تازه و موارد دیگر به بازی اضافه شده‌اند. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان بازی قول داده‌اند تا از این به بعد بر انتشار به‌روز‌رسانی‌های بزرگ تمرکز کنند و در عین حال، فاصله‌ی بین انتشار دو آپدیت را کم کنند تا اصمینان حاصل کنند که همه‌ی ایرادها رفع و بهبود‌ها و مواردی جدید به بازی افزوده شوند. بازی Grounded درحال‌حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم پی سی و همچنین روی سرویس گیم پس روی کنسول‌های مایکروسافت و کامپیوتر دردسترس است.

درنهایت اگر کنجکاو شدید بدانید در بازی Grounded با چه حال‌و‌هوا و گیم‌پلی سروکار دارید، می‌توانید توضیحات رسمی استودیوی آبسیدین را در ادامه مطالعه کنید:

«جهان بازی مکانی بسیار گسترده، زیبا و درعین‌حال خطرناک است؛ مخصوصا حالا که اندازه‌ی بدن شما به‌اندازه‌ی یک مورچه کوچک شده است. در این بازی اول‌شخص چند‌نفره‌ی سبک ماجراجویی و بقا می‌توانید در محیط بازی گشت‌و‌گذار کنید، ابزارها و سازه‌های جدید بسازید و با دوستان‌تان برای بقا تلاش کنید. آیا می‌توانید درکنار کلونی‌های بزرگ حشرات یا خطرات دیگر در حیات پشتی خانه‌تان دوام آورید و به زندگی ادامه دهید؟ در تجربه‌ی این جهان سرسخت خود را غوطه‌ور کنید. این‌جا زندگی حشرات با اقدامات شما تغییر پیدا می‌کند.

برای زنده‌ ماندن در این دنیا، ساخت سرپناه و ابزارهای مختلف ضروری است. برای خود پایگاه‌های بزرگ و افسانه‌ای بسازید تا از شما و ابزار‌هایتان دربرابر حشرات مختلف و عوامل طبیعی و محیطی محافظت کنند. سلاح، ابزار و زره بسازید تا بتوانید با دشمنان بهتر مبارزه کنید، بیشتر در محیط جست‌و‌جو کنید و شانس بقای خود را افزایش دهید. شما می‌توانید تنها یا به‌صورت آنلاین با حداکثر سه نفر از دوستان‌تان پا به حیاط پشتی بگذارید؛ انتخاب با شما است. همینطور که در محیط گشت‌و‌گذار و داستان مرموز بازی را دنبال می‌کنید، به جستجوی کشف اسرار مخفی در تاریکی‌های گوشه ‌و‌ کنار Grounded بپردازید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده