// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

تریلر گیم‌پلی Rainbow Six Siege اپراتور جدید و محتوای آپدیت Neon Dawn را نشان می‌دهد

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Rainbow Six Siege، گجت‌ها و مهارت‌های اپراتور Aruni را همراه توضیحاتی درباره‌ی آپدیت Neon Dawn نشان می‌دهد.

 طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت دیروز با انتشار ویدیویی، از گیم‌پلی جدیدترین اپراتور بازی Rainbow Six Siege یعنی Aruni رونمایی و درکنار آن هم نگاهی به محتوای Neon Dawn بازی کرده است. نام کامل این اپراتور Alpha Aruni Tawanroong و اصالاتا اهل کشور تایلند است. همچنین در این ویدیو درباره‌ی بهبود‌ها و تغییراتی که به‌طور معمول هرچندوقت یک‌بار در بازی اعمال می‌شوند، توضیح داده می‌شود که یکی از آن‌ها بازسازی نقشه‌ی آسمان‌خراش بازی است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یوبیسافت اینگونه راجع‌به اپراتور و آپدیت جدید بازی صحبت می‌کند:

«Aruni یک اپراتور مدافع (یا دیفندر) از کشور تایلند است که قرار است همراه محتوای Neon Dawn به بازی اضافه ‌شود. او با اتصال گجت مخصوص خود یعنی Surya Gate، به بالای درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها باعث بازتابیدن ستون‌هایی لیزری روی سطوح آن‌ها می‌شود. این اصطلاحا «دروازه‌ها» هرگونه سلاح پرتابی مانند نارنجک‌ها و دِرون‌های دشمن را که از این ورودی‌ها به داخل پرتاب شوند، از بین می‌برد و همچنین درصورت لمس این لیزرها توسط بازیکنان مهاجم (اتکرها)، از جان آن‌ها کم می‎‌شود. به همین خاطر، اپراتور Aruni در طرح‌ریزی تاکتیک‌های دفاعی می‌تواند بسیار خوب عمل کند. در آپدیت Neon Dawn نیز قرار است نقشه‌ی آسمان‌خراش از نو بازسازی شود. به‌علاوه، گیم‌پلی بازی در بخش‌هایی کلیدی به‌روزرسانی خواهد شد که از آن‌ها می‌توان به افزایش انعطاف‌پذیری و کاربرد سلاح لانچر X-Kairos اپراتور Hibana و تغییری در گجت ADS اپراتور  Jäger اشاره کرده.»

در صورت تمایل می‌توانید تیزر معرفی اپراتور Aruni را از اینجا تماشا کنید. بازی Rainbow Six Siege درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است و نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 آن هم در آینده عرضه خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده