نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

Watch Dogs Complete Edition برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس رده‌بندی سنی شد

بازی Watch Dogs Complete Edition توسط ESRB برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس لیست شد.

به نظر می‌رسد که نخستین نسخه‌ی مجموعه بازی‌های Watch Dogs در آینده به کنسول‌های نسل نُهم راه می‌یابد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پس از به‌روزرسانی صفحه‌ی متعلق به بازی Watch Dogs Complete Edition در ESRB نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 به آن افزوده شده است. نسخه‌ی کامل بازی Watch Dogs درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. شرکت یوبیسافت تابه‌حال راه‌یابی این نسخه از بازی به کنسول‌های نسل بعدی را تأیید نکرده است، اما اگر به‌سراغ وب‌سایت ESRB بروید، مشاهده می‌کنید که پلتفرم‌های جدیدی برای این بازی ذکر شده است.

انتشار بازی Watch Dogs Complete Edition برای کنسول‌های نسل بعدی امکان بررسی دنیای مجموعه و آشنایی با ایدن پیرس، قهرمان اصلی بازی نخست را برای بازیکنان جدید فراهم می‌کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ایدن پیرس در بازی Watch Dogs Legion نیز یکی از کاراکترهای قابل بازی است. حالا که سخن از بازی Watch Dogs Legion به میان آمد باید بگوییم که این بازی به‌واسطه‌ی گان‌پلی عالی، ارزش تکرار بسیار بالا، دوبله‌ی عالی کاراکترها، داستان جذاب و درگیرکننده، هندلینگ بسیار خوب وسایل نقلیه، انیمیشن‌های نرم و روان کاراکترها و طراحی بسیار خوب مراحل توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه‌ی جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند؛ داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن کاراکترهای غیرقابل بازی به شخصیت‌های اصلی ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند.

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده