نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بازی Super Mario 3D All-Star بیش از ۵.۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی‌های Super Mario 3D All-Stars و Paper Mario: The Origami King به ترتیب ۵.۲۱ و ۲.۸۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

با فروش ۶۸.۳ میلیون واحدی کنسول نینتندو سوییچ در سراسر جهان و عملکرد بسیار عالی آثار فرست-پارتی آن نظیر بازی Animal Crossing: New Horizons در زمینه‌ی فروش احتمالاً این سؤال در ذهن بازیکنان تداعی می‌شود که چه تعداد از سایر بازی‌های کنسول هیبریدی شرکت نینتندو به فروش رفته است. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گزارش مالی شرکت نینتندو برای سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) فروش ۵.۲۱ میلیون نسخه‌ای بازی Super Mario 3D All-Stars تا تاریخ ۹ مهر (۳۰ سپتامبر) را نشان می‌دهد.

این دستاورد بزرگی برای بازی Super Mario 3D All-Stars به‌حساب می‌آید؛ چرا که این بازی در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) در دسترس بازیکنان قرار گرفت و تنها ظرف مدت ۱۳ روز به این میزان فروش دست یافت. بازی Paper Mario: The Origami King نیز در زمینه‌ی فروش عالی ظاهر شده است و ۲.۸۲ میلیون نسخه به فروش رسانده است. بازی Ring Fit Adventure روی دست سایر بازی‌ها بلند شد و ۵.۸۴ میلیون نسخه فروش داشت و این در حالی است که گزارش مالی اخیر شرکت نینتندو فروش ۷.۸۳ میلیون نسخه‌ای بازی Luigi’s Mansion 3 را نشان می‌دهد.

بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics موفق به فروش ۱.۸۱ میلیون واحدی و بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition موفق به فروش ۱.۴۰ میلیون نسخه شد. در مجموع بیش از ۴۵۹.۴۹ میلیون بازی نینتندو سوییچ در سراسر جهان فروخته شده است. نینتندو پیش‌بینی کرده است که نینتندو سوییچ تا پایان مارس ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) ۲۴ میلیون واحد فروش خواهد کرد و باتوجه‌به عرضه‌ی بازی‌های بزرگی نظیر Hyrule Warriors: Age of Calamity و Bravely Default 2 در آینده‌ی نزدیک باید دید که این کنسول چگونه عمل خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده