// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

نسخه‌ی ارلی اکسس Door Kickers 2 روی استیم منتشر شد

نسخه‌ی ارلی اکسس بازی Door Kickers 2 روی استیم منتشر شد و به‌جای بازی در نقش تیم نیروهای ویژه‌ی پلیس در نسخه‌ی اول، این‌بار کنترل یک جوخه‌ی نظامی را در منطقه‌ی خاورمیانه در دست خواهید گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Door Kickers 2 که دنباله‌ای برای بازی اول آن و ساخته‌ی استودیوی KillHouse Games است، نسخه‌ی Early Access آن به‌طرز غیرمنتظره‌ای روی فروشگاه استیم منتشر شده است. نسخه‌ی اول این بازی که مورد تحسین منتقدین و بازیکنان قرار گرفته بود، در سبک تیراندازی تاکتیکی همزمان است که در آن بازیکنان باید در قالب تیمی از نیروهای ویژه‌ی پلیس (SWAT) به انجام مأموریت‌هایی بپردازند.

نام نسخه‌ی دوم بازی Task Force North (نیروی ویژه‌ی شمالی) است و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. Door Kickers 2 قرار بود در همان سال عرضه شود، اما از آن زمان تا چندوقت پیش، این بازی به سکوت خبری طولانی مدتی فرو رفته بود و تازه در ماه فوریه‌ی (بهمن-اسفند) سال جاری میلادی بود که سازندگان اعلام کردند تغییراتی را روی نسخه‌ی دوم بازی اعمال کرده‌اند. از مهم‌ترین موارد این تغییرات می‌توان به تبدیل گرافیک دوبعدی بازی به سه‌بعدی اشاره کرد؛ همچنین حالا بازیکنان به‌جای بازی در نقش تیم نیروهای ویژه‌ی پلیس، کنترل یک جوخه‌ی نظامی را در منطقه‌ی خاورمیانه در دست خواهند گرفت.

استودیوی کیل‌هوس در صفحه‌ی استیم بازی توضیح می‌دهد: «باتوجه به شرایط خشن و همیشه متغیر منطقه‌ی خاورمیانه، خطرهای زیادی جان شخصیت‌های بازی را تهدید می‌کنند که شامل مین‌های ضدنفر، بمب‌گذاران انتحاری، آرپی‌جی‌اندازها و افراد شورشی می‌شود که هویت خود را مخفی می‌کنند. در عین حال، شما هم در بازی از ابزار‌های فناورانه‌ی جنگی بی‌نصیب نیستید و در بازی برای مثال ماشین‌گان‌های سبک برای اعمال آتش پشتیبانی از نیروهای خودی، پهپادهای شناسایی، عینک‌های دیددرشب و مواد منفجره‌ برای تخریب دیوار دراختیار خواهید داشت.» شما می‌توانید تریلر انتشار نسخه‌ی ارلی اکسس بازی Door Kickers 2 را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

درکنار تغییرات صورت‌گرفته در نسخه‌ی دوم بازی اما مواردی دست‌نخورده باقی مانده‌اند. برای مثال، دوربین بازی زاویه‌ی از بالا به پایین خود را حفظ کرده و هسته‌ی اصلی گیم‌پلی که نبردهای تاکتیکی نزدیک است، برای طرفداران بازی اول آشنا است. علاوه‌براین، استودیوی کیل‌هوس قول داده که مراحل بازی غیرخطی باشند، راه‌های مختلف برای پیشروی در مراحل وجود داشته و تقریبا تمام دیوارها تخریب‌پذیر باشند. همچنین بخشی برای شخصی‌سازی اسلحه‌ها، بخش تدوین‌گر مرحله و حالت کوآپ آنلاین دو تا چهار نفره در بازی وجود دارند. استودیوی کیل‌هوس می‌گوید که در نسخه‌ی ارلی اکسس بازی ۲۰ مرحله‌ی تک‌نفره وجود دارد که ۱۵ تای آن‌ها از حالت کوآپ آنلاین پشتیبانی می‌کنند. علاوه‌بر مراحل، ۲۸ اسلحه و قطعات آن‌ها و هشت نوع مختلف از NPC‌های غیرنظامی و دشمن در بازی وجود دارند و همچنین جوخه‌ی بازی از چهار سرباز با کلاس‌های مختلف تشکیل شده است.

انتظار می‌رود که در نسخه‌ی نهایی بازی ۱۰۰ مرحله‌ی تک‌نفره وجود داشته باشد که قرار است بیشتر آن‌ها از حالت کوآپ پشتیبانی کنند. در عین حال، ۲۰ مأموریت در بازی به‌طور اختصاصی برای حالت کوآپ طراحی می‌شوند و سه یا چهار مکان جدید، جوخه‌های متنوع‌تر با هشت کلاس جدید سربازها، ۶۰ سلاح جدید و قطعات آن‌ها، ۱۲ تا ۱۶ دشمن و NPC‌های جدید، به‌علاوه‌ی مراحلی شامل مأموریت‌های شبانه‌، نفوذ به پایگاه دشمن، استتار و مخفی‌کاری به بازی نهایی اضافه خواهند شد.

استودیوی KillHouse اعلام کرده که انتظار دارد بازی Door Kickers 2 به‌مدت ۱۲ تا ۱۶ ماه به‌صورت ارلی اکسس باقی بماند. همچنین قیمت ۲۰ دلاری بازی با عرضه‌ی نسخه‌ی 1.0 بازی نهایی به‌میزان ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده