نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege هفته آینده معرفی می‌شود

ظاهراً بازی Rainbow Six Siege به زودی یک اپراتور جدید را دریافت خواهد کرد. طرفداران باید تا روز یک شنبه برای معرفی Aruni در رویداد EU Major منتظر باشند.

بازی Rainbow Six Siege به زودی حال و هوای تازه‌ای به خود خواهد گرفت. Aruni به عنوان جدیدترین اپراتور مدافع (دیفندر) این بازی چندنفره، روز یکشنبه ۸ نوامبر (۱۸ آبان) معرفی شده و جمع کاراکترهای بازی اضافه می‌شود. البته تاکنون اطلاعات محدودی از قابلیت‌ها و مشخصات این شخصیت جدید منتشر شده ولی به زودی این شرایط تغییر خواهد کرد. بازیکنان باید تا برگزاری برنامه EU Major انتظار ارائه جزئیات کامل در خصوص این کاراکتر جدید را داشته باشند. به علاوه این که احتمالاً در این روز شاهد نمایش قسمت‌هایی از گیم پلی حرفه‌ای تیم Siege خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی کاراکتر آرونی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، ما تقریباً هیچ چیزی درباره اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege نمی‌دانیم؛ اما این تیزر کوتاه آرونی را در حالی که مشغول نصب چیزی شبیه به یک تله لیزری روی یک درب ورودی است، نشان می‌دهد. بدون این که اطلاعات موثقی دراینباره داشته باشیم می‌توان گفت که احتمالاً این کار یکی از قابلیت‌های این اپراتور در بازی بوده که مثلاً می‌تواند عملکردی شبیه به شبکه لیزری در فیلم اول Resident Evil داشته باشد. البته اگر این صحنه معروف را به خاطر داشته باشید. اگر سلاح‌های آرونی تا این حد جذاب و مخرب باشند، باید گفت که تیم Siege چیز ارزشمندی را به دست آورده است.

صرف نظر از این موضوع، تنها می‌توان به قرار گرفتن آرونی در کلاس کاراکترهای مدافع (یا دیفندر) و جای زخم بزرگی که روی صورت دارد اشاره کرد. در هر حال، انتظار می‌رود که تا هفته آینده به همه سوالات پاسخ داده شود. به خاطر داشته باشید که در تاریخ یکشنبه ۱۸ آبان استریم مربوطه را به صورت زنده تماشا کنید.

Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت بوده و در زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز در دسترس خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده