نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بتسدا احتمالا در آینده بازی‌های چندنفره بیشتری مثل Fallout 76 منتشر می‌کند

تاد هاوارد، مدیر استودیوی بتسدا، اعلام کرد باوجود مشکلات زیاد در بازی Fallout 76، اما احتمالا در آینده بازهم شاهد انتشار آثار چندنفره مشابه‌ای خواهیم بود.

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی پرآوازه بتسدا در ادامه موفقیت بازی Fallout 4، نسخه جدیدی از این مجموعه جذاب و پرطرفدار را روانه بازار کرد. بازی Fallout 76 با تغییرات گسترده خود به‌جای یک اثر نقش‌آفرینی تک نفره، به یک اثر چندنفره و آنلاین تبدیل شد، اما نتوانست انتظارات طرفداران را برآورده کند. انتقادهای گسترده منتقدین و گیمرها، باعث شد تیم سازنده تا به‌ امروز با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف از جمله Wastelanders که یک تجربه داستان‌محور و نزدیک به قسمت‌های اصلی Fallout بود، بازی را به یک اثر متعادل و قابل قبول تبدیل کند.

حال به‌لطف پشتیبانی خوب بتسدا از بازی Fallout 76، به‌نظر می‌رسد که این بازی توانسته بازیکنان خود را حفظ کند؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تاد هاوارد، مدیر این استودیو، در مصاحبه خود از تیم سازنده به‌خاطر پشتیبانی از این بازی تشکر کرد و گفت که هنوز افراد زیادی در حال تجربه این بازی هستند. هاوارد گفت:

«باوجود مشکلات و نقدهای منصفانه، همچنان افراد زیادی Fallout 76 را تجربه می‌کنند. درسته که در مقایسه با مجموعه Fallout قابل قیاس نیست، اما میلیون‌ها نفر از ما خواستند تا از این بازی پشتیبانی کنیم. من بی‌نهایت به تیم سازنده و افرادی که در این مدت مشغول کار روی بهبود بازی بودند، افتخار می‌کنم. تنها با نظم می‌توانستیم این مسیر را ادامه دهیم. البته بدون حمایت جامعه و اعتمادی که به ما شد، مطمئن نیستم چه سرانجامی منتظر این بازی بود.»

هاوارد در ادامه صحبت‌های خود تجربه به‌دست آمده از این بازی را مثبت خواند و تاکید کرد که اگرچه تمرکز فعلی آن‌ها روی ساخت آثاری چون Starfield و The Elder Scrolls 6 است، اما در آینده ممکن است باز هم بازی چندنفره مشابه Fallout 76 را تولید و عرضه کنند. «در مجموع یک تجربه کاملا مثبتی برای ما بود. این اتفاقات باعث شد به بازی‌سازهای بهتری تبدیل شده و ارتباطمان با طرفدارها عمیق‌تر شود. بنابراین من آن را پایان کار نمی‌دانم.»

اگر شما هم بازی Fallout 76 را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود در خصوص روند پیشرفت این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده