زمان تقریبی انتشار بازی Ruined King به همراه تریلری مشخص شد
در جریان رویداد The Game Awards 2019 برای اولینبار تریلری از بازی داستانی جهان League of Legends یعنی Ruined King در سبک نقش آفرینی منتشر شد. در طی جدیدترین اخبار به همراه انتشار تریلر جدیدی از این بازی نقش آفرینی مشخص شده است که بازی Ruined King در اوایل سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، استیم و اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد و همچنین برای دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز بهروزرسانی رایگان برای کنسول نسل آینده در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.
بازی Ruined King توسط استودیوی Airship Syndicate، استودیوی سازندهی بازی Battle Chasers و بازی Darksiders: Genesis، در حال ساخت است و توسط استودیو Riot Forge، بخشی از استودیو Riot Games که وظیفهی ساخت بازیهای قابل تکمیل از دنیای League of Legends را برعهده دارد، منتشر میشود.
بازی Ruined King یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که با بازی نقش آفرینی مانندی که استودیو رایت سال گذشته با عنوان Project F معرفی کرد متفاوت است. این بازی فقط بهصورت تک نفره و نه بهصورت کوواپ قابل تجربه است و ۶ شخصیت قابل بازی در آن وجود دارد.
همه قهرمانان Miss Fortune ،Braum ،Illaoi ،Yasuo ،Ahri و Pyke از بازی League of Legends در این بازی حضور دارند و کسانی که با سبک بازی MOBA آشنا هستند میدانند که در طول مسیر این کاراکترها به گروه اضافه میشوند و میتوانند به یک پارتی سه نفر اضافه و از آن برداشته شوند. داستان بازی در دو منطقهی Bilgewater و The Shadow Isles واقع شده است که دو منطقه با محوریت دزدان دریایی جنگجو و دنیایی زیرزمینی ترسناک در دنیای Runeterra بازی League of Legends محسوب میشود. در اینجا شما میتوانید این تریلر بهتازگی منتشر شده را تماشا کنید.
ما هنوز اطلاعات چندان زیادی دربارهی این بازی نمیدانیم ولی میتوان امیدوار بود که در ماههای آینده بتوان نگاهی به گیمپلی این بازی انداخت. سایت یوروگیمر با لین لومب (Leanne Lombe)، رئیس استودیو رایت گیمز، به همراه جو مادوریرا (Joe Madureira)، مدیرعامل استودیو Airship Syndicate، در اینباره صحبت کرده است که در ادامه آن را میخوانید.
مادوریرا در اینباره گفت: «این یکی روی روایت متمرکز است بنابراین شخصیتها دائماً در داخل و خارج از نبرد با هم تعامل دارند و عناصر ماجراجویی و داستان به همان اندازهی نبرد مهم هستند.» اگرچه هیچ عنصر عاشقانهای در بازی وجود ندارد اما او قول داد که این بازی یک بازی RPG واقعی است و با کاوش و تعامل زیادی با محیط و تعداد زیادی از NPCها همراه است. مادوریرا همچنین بیان کرد که شخصیتهای بیشتری از League of Legends نیز در این بازی ظهور پیدا خواهند کرد اما توضیح بیشتری در اینباره نداد. مادوریرا همچنین افزود:
ما در Battle Chasers یک نقشه جهانی داشتیم که از شر آن خلاص شدیم بنابراین شما در گروههای کوچک حرکت نمیکنید بلکه شما درواقع در جهان بازی هستید و محیط را کاوش میکنید. همچنین شخصیتها و تمام NPCهایی که با آنها ارتباط برقرار میکنید نیز در این محیط هستند بنابراین این یک تجربه بسیار چشمگیر خواهد بود. ما احساس نمیکردیم که دنیای League of Legends به اندازهی کافی غنی باشد که بازیکنان فقط به راه رفتن روی نقشه راضی شوند. بنابراین عنصر اکتشافات کاملتر شده است.
لومب همچنین بر این واقعیت تأکید کرد که از نظر آنها بازی Ruined King هنوز یک بازی مستقل محسوب میشود و نه یک بازی تریپل A که البته منطقی به نظر میرسد زیرا استودیو Airship Syndicate هنوز یک تیم کوچک است که از حدود ۲۰ توسعهدهنده که تمام وقت از خانه کار میکنند تشکیل شده است. مادوریرا به این مورد اشاره کرد که این تعداد کم اعضا چیزی بود که به استودیو کمک کرد تا با تأثیرات همه گیری ویروس کرونا مقابله کنند. او در اینباره گفت: «فکر میکنم اگر صدها نفر برای انجام این کار تلاش میکردند اوضاع از کنترل خارج میشد. من فکر میکنم تاثیرات این پاندمی بهدلیل تعداد کم افراد برای ما قابل کنترل بود و نتوانست ما را تحت تأثیر قرار دهد درحالیکه احتمالاً برخی دیگر از توسعهدهندگان را تحت تأثیر قرار داد.»
زمینهی کاری شخصی مادوریرا درواقع کمیک است و او تا به حال روی Uncanny X-Men به همراه پروژههای دیگر کار کرده است. لومب اشاره کرد که طراحی دست ساز و سفارشی کاراکترها که در تریلر و عکسهای منتشر شده نیز مشخص است، قطعاً چیزی است که این بازی را از دیگر بازیها متمایز میکند و همچنین چیزی است که این همکاری را بسیار جذاب کرده است. بهگفته وی هدف استودیو Riot Forge تمرکز روی بازیهایی است که میتوانند واقعاً روایت را برای لیگ League of Legends به سمت جلو هدایت کنند و این استودیو مشتاق است که بازی League of Legends را با هنر مادوریرا و سابقه استودیو Riot Forge بهگونهای جدید نشان بدهد.
لومب تأکید کرد که استودیو رایت چقدر علاقه دارد سازندگانی که با آن همکاری میکنند بهصورت خلاقانه روی بازیها کار کنند و مادوریرا نیز در اینباره گفت:« آزادی عمل قطعاً وجود داشت. من هیچوقت احساس نکردم که بهم گفته باشند نه شما نمیتوانید این كار را بكنید و این برای من عجیب بود چون من با سازندگان دیگری نیز همکاری داشتهام.» در ادامه شما میتوانید عکسهای منتشر شده از کاراکترهای بازی را ببینید.