نویسنده: مشتاق لقایی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

یوبی‌سافت اسم سرویس +UPLAY را به +Ubisoft تغییر می‌دهد

یوبی‌سافت در حال انجام تغییراتی روی سرویس اشتراکی خود یعنی UPLAY+ است و می‌خواهد اسم آن را به Ubisoft+ تغییر دهد.

شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 سال گذشته اعلام کرد که می‌خواهد با سرویس UPLAY+ وارد رقابت با سرویس‌های اشتراکی مثل EA Play، PS Now  و Xbox Game Pass شود و به همه مشترک‌های پلتفرم‌های بازی به محتوای قدیمی یوبی‌سافت اجازه دسترسی می‌دهد. حالا یک سال از این ماجرا گذشته و بعد از راه‌اندازی سرویس UPLAY+ تغییراتی روی آن انجام شده و یوبی‌سافت قصد دارد سرویس اشتراکی بازی خود را با اسم جدید دوباره راه‌اندازی می‌کند.

چند هفته قبل وقتی که آمازون سرویس اشتراکی خود یعنی Amazon Luna را معرفی کرد، یوبی‌سافت را مثال زد و گفت که بازیکنان می‌توانند در سرویس اشتراکی بازی این شرکت عضو شوند. حالا دلیل این حرف آمازون مشخص شده؛ سایت یوبی‌سافت اعلام کرده که از این به بعد اسم سرویس اشتراکی این شرکت Ubisoft+ خواهد بود و نسخه اولیه آن در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) اول در سرویس اشتراکی آمازون و روی کامپیوتر راه‌اندازی می‌شود؛ بعد از آن در زمانی دیگر روی گوگل استادیا هم راه‌اندازی خواهد شد.

با اینکه یوبی‌سافت برای راه‌اندازی مجدد سرویس خود یک URL جدید تعیین کرده اما این URL همچنان به سایت UPLAY+ تغییر مسیر می‌دهد. یوبی‌سافت اعلام کرد که Ubisoft+ از سرویس‌هایی مثل استادیا و لونا حمایت می‌کند که این موضوع جای تعجبی هم ندارد چون یوبی‌سافت یکی از اولین ناشران بازی است که روی پلتفرم‌ها و سخت‌افزارهای جدید شروع به کار می‌کند؛ این شرکت هفته گذشته هم یک دمو  انحصاری برای بازی جدید Immortals: Fenyx Rising در گوکل استادیا منتشر کرد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده