نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

بازی My Time at Sandrock برای کامپیوتر و کنسول ‌های نسل هشتم و نهم معرفی شد

استودیوی پنتیا گیمز با انتشار تریلری بازی My Time at Sandrock را برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نُهم معرفی کرد.

استودیوی پنتیا گیمز پس از بازی After My Time at Portia باری دیگر با یک بازی نقش‌آفرینی در سبک Harvest Moon باز می‌گردد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیراً بازی My Time at Sandrock با انتشار تریلری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی شده است. نسخه‌ی Early Access این بازی در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰) به استیم راه خواهد یافت و بازیکنان می‌توانند پیش از عرضه نسخه‌ی کامل به تجربه‌ی آن بپردازند.

بازیکنان در بازی My Time at Sandrock درست مانند نسخه‌ی قبلی به‌عنوان یک سازنده در شهری واقع در صحرای یوفلا کار می‌کنند. به وضوح در این منطقه چوب و آب کمیاب است، اما در بازی موارد مختلفی نظیر عتیقه‌ها برای کشف وجود دارد. توسعه‌دهندگان علاوه‌بر گسترش فرهنگ نژادی شهرهای آزاد می‌خواهند بخش چندنفره را به بازی اضافه کنند که حداقل چهار بازیکن را در یک نقشه‌ی آزاد کنار هم قرار می‌دهد و مستقل از نقشه‌ی بخش تک نفره است. کشاورزی و گسترش روابط با کاراکترهای گوناگون هنوز از اهمیت بالایی برخوردار است و سیستم مبارزات با اینکه به عمق بیشتری نیاز دارد، اما حس بهتری را نسبت به بازی After My Time at Portia به بازیکنان منتقل می‌کند.

مهارت‌ها، انواع سیاه‌چال‌ها، مینی-گیم‌ها و موارد تازه‌ی دیگری در بازی My Time at Sandrock گنجانده شده است تا بازیکنان از تجربه‌ی آن نهایت لذت را ببرند. یک کمپین کیک‌استارتری با هدف جمع‌آوری مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جهت کمک بیشتر به استودیوی پنتیا گیمز برای توسعه‌ی بخش چندنفره و عرضه‌ی مستقل بازی نیز راه‌اندازی شده است. بازی My Time at Sandrock در بهار ۲۰۲۲ ازطریق استیم، فروشگاه اپیک گیمز، GOG و دیگر فروشگاه‌ها برای کامپیوتر منتشر می‌شود و در تابستان سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نُهم قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده