نویسنده: مشتاق لقایی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

یوبی‌سافت با پرداخت یک میلیون دلار سفارش ساخت یک تریلر بازی جدید به استودیو Goodbye Kansas داده است

به نقل از گروه Bublar، یوبی‌سافت برای ساخت یک تریلر بازی به استودیو Goodbye Kansas یک میلیون دلار پرداخت کرده است.

گروه Bublar اعلام کرده که استودیو Goodbye Kansas برای تولید یک تریلر بازی برای یوبی‌سافت به توافق رسیده است؛ این سفارش ساخت تریلر برای استودیو Goodbye Kansas حدود ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار سود به همراه خواهد داشت. این استودیو قبلا هم با یوبی‌سافت همکاری داشته است. این دو شرکت، شخصیت ها و تصاویر هنری بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands را با همکاری هم ساختند و یک تریلر برای Watch Dogs 2 تولید کردند؛ همچنین استودیو Goodbye Kansas کار ضبط حرکات موشن کپچر چند بازی را برای یوبی‌سافت انجام داده است.

تولید تریلر جدید از همین ماه آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که تا اوایل سال ۲۰۲۱ به یوبی‌سافت تحویل داده شود. پیتر لوین مدیرعامل استودیو Goodbye Kansas درباره تولید تریلر جدید می‌گوید:

خیلی عالی است که استودیو Goodbye Kansas سفارش تولید یک تریلر جدید از یوبی‌سافت گرفته؛ این نشانه اعتماد یکی از بزرگترین قطب‌های صنعت بازیسازی به ما است.

ماریا ای گریمالدی رئیس و مدیرعامل گروه Bublar درباره تولید تریلرهای زیرمجموعه این شرکت، یعنی استودیو Goodbye Kansas صحبت کرده و می‌گوید:

ما از معدود شرکت‌هایی هستیم که به خاطر سرمایه‌گذاری استودیو Goodbye Kansas در فناوری‌های بسیار خلاقانه، می‌توانیم تریلرهای پیشرفته‌ای را کاملاً به صورت داخلی برای بازی‌ها تولید کنیم.

شرکت یوبی‌سافت به غیر از بازی Far Cry 6، بازی دیگری از در دست تولید ندارد که تا اوایل سال ۲۰۲۱ (زمستان ۱۳۹۹) منتشر کند؛ بنابراین فغلا باید صبر کنیم تا ببینیم یوبی‌سافت این تریلر جدید را برای Farc Cry 6 می‌خواهد منتشر کند یا اینکه احتمالا قصد تولید بازی جدیدی را دارد.


منبع TECHRAPTOR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده