نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

تریلر و تصاویر جدید بازی Little Nightmares II منتشر و باندل Stay Tuned معرفی شد

استودیوی باندای نامکو به‌تازگی به‌مناسبت نزدیک شدن به هالووین تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Little Nightmares II را منتشر و باندل کامل بازی به‌نام Stay Tuned را معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۷ استودیوی Tarsier Studios با کمک شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) یک بازی پلتفرمر ترسناک و ماجراجویی تحت عنوان Little Nightmares را برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی روانه بازار کرد. اثری که به‌لطف ارائه اتمسفر و گیم‌پلی جذاب توانست محبوبیت زیادی کسب کرده و تیم سازنده به ساخت یک دنباله برای این بازی بگیرد.

پس از اینکه مدتی پیش به‌صورت رسمی خبر ساخت بازی Little Nightmares II تایید شد، حال در جدیدرتین اخبار بازی، دقایقی پیش استودیوی باندای نامکو به‌مناسبت نزدیک شدن به هالووین تریلر و تصاویر جدیدی از این بازی مورد انتظار را منتشر کرد. این ویدیو که در ادامه نیز می‌توانید آن را تماشا کنید، علاوه‌بر محیط بازی، گیمرها را با دشمنان موجود در آن نیز آشنا می‌کند. تریلری که با موسیقی گوش‌نواز خود نوید یک اثر تیره‌تر و مخوف‌تر از نسخه اول را نیز می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

درکنار انتشار تریلر جدید بازی، یک باندل ویژه از بازی Little Nightmares II نیز معرفی شد. باندل Stay Tuned باتوجه به اطلاعات منتشر شده شامل دو مجسمه از کاراکترهای مثبت بازی، استیل‌بوک، آرت‌بوک، تعدادی استیکر و همچنین موسیقی‌های بازی است. علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار روی کنسول ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 و ۵۹.۹۹ دلار روی نینتندو سوییچ خود این باندل جذاب را پیش‌خرید کنند.

راه روی مملو از دست در بازی Little Nightmares 2

طبق برنامه‌ریزی‌های تیم سازنده، بازی Little Nightmares 2 در تاریخ ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و سپس در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی این بازی قرار است برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس روانه بازار شود.

اگر شما هم نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از Little Nightmares II را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده