// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

تریلر زمان انتشار بازی Amnesia: Rebirth منتشر شد

بازی ترسناک Amnesia: Rebirth به همراه تریلری منتشر شد و هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته شده است.

استودیو Frictional Games را می‌توان یکی از بهترین استودیو‌ها در ساخت بازی‌های ترسناک دانست که با ساخت بازی‌های Amnesia: The Dark Decent و SOMA ثابت کرده‌ است که در ساخت این نوع بازی‌ها تبحر دارد. تریلر زمان انتشار بازی Amnesia: Rebirth، آخرین ساخته‌ی این استودیو، به‌تازگی منتشر شده است که در  ادامه می‌توانید آن‌ را تماشا کنید.

بازی Amnesia: Rebirth دنباله مستقیم بازی Amnesia: The Dark Descent محسوب می‌شود که هم‌اکنون برای پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است. این بازی دارای یک قهرمان جدید به نام تاسی تریانون (Tasi Trianon) است که در صحرای الجزایر گرفتار شده است و البته به سرعت مشخص می‌شود که چیزی به‌دنبال شکار کردن او است.

باتوجه‌به اینکه نام این بازی نیز فراموشی است، تاسی بدون هیچ خاطره‌ای بیدار می‌شود. او باید در کویر و ویرانه‌های آن به گشت‌و‌گذار بپردازد و اسرار آن را کشف کند. پیش از این مشخص شده بود که او به همراه دیگر بازماندگان به‌طور تصادفی در صحرا سقوط کردند. در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این‌باره کسب کنید اگرچه ممکن است با خواندن آن بخش‌هایی از داستان لو برود.

برای طرفداران سری بازی Amnesia، همه عناصر کلاسیک مانند پدیده‌های وحشتناکی که سلامت عقل بازیکنان را به چالش بکشد، معماهای محیطی، مدیریت منابعی مانند استرس و غیرهدر بازی حضور دارد.

شما می‌توانید بررسی بازی Amnesia: Rebirth از دید سایت‌های معتبر دنیا را از اینجا مطالعه کنید. به نظر می‌آید که باید برای اطلاع از جزئیات بیشتری در مورد بازی ترسناک Amnesia: Rebirth، به‌خصوص در مورد اینکه آیا این بازی روی پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد یا خیر، در طی ماه‌های آینده منتظر بمانید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده