نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

آپدیت ایکس باکس وان به کاربران امکان تجربه رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس را می‌دهد

در حالیکه کمتر از یک ماه به عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت باقی مانده، علاقه‌مندان با به‌روزرسانی ایکس باکس وان خود می‌توانند رابط کاربری آینده ردموندی‌ها را تجربه کنند.

۲۰ آبان تاریخی است که علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی به‌خصوص کنسول‌های مایکروسافت منتظر آن هستند. بالاخره پس از سال‌ها انتظار در این روز به‌صورت رسمی نسل نهم کنسول‌های خانگی با عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس برای ردموندی‌ها شروع می‌شود.

تابه امروز تقریبا تمام اطلاعات و جزییات کنسول‌های نسل نهم مشخص شده است؛ به‌جز رابط کاربری. در حالیکه رقیب مایکروسافت یعنی سونی هنوز هیچ صحبتی از رابط کاربری پلی استیشن 5 به‌ زبان نیاورده است، اما مایکروسافت به‌نظر می‌رسد همانند این چند ماه اخیر، سیاست دست‌ودل‌بازتری را در ارایه اطلاعات در پیش گرفته است.

رابط کاربری جدید ایکس باکس سری ایکس

در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی در اقدامی جالب توجه مشخص شد که ساعاتی پیش مایکروسافت به‌روز رسانی جدیدی برای کاربران ایکس باکس وان عرضه کرده که طی آن کاربران می‌توانند رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس را در کنسول فعلی خود تجربه کنند. این اتفاق می‌تواند بازهم حاکی از آن باشد که مایکروسافت به‌شدت دنبال یکپارچه کردن تمام پلتفرم‌های خود است.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، آپدیت مایکروسافت که از امروز در دسترس قرار دارد، حجمی معادل ۶ گیگابایت دارد. این به‌روزرسانی با اضافه کردن مواردی چون تصاویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و پوست‌‌های جدید، ظاهر رابط کاربری ایکس باکس وان را کاملا تغییر داده است.

پس اگر شما هم یکی از کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هستید، اکنون بهترین فرصت برای تجربه رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس است تا پیش از عرضه کنسول‌های جدید با ویژگی‌های آن کاملا آشنا شوید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده