نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

تریلر تازه Torchlight 3 کلاس‌ها و عتیقه‌های بازی را نشان می‌دهد

استودیوی اکترا گیمز تریلری از بازی Torchlight 3 را برای نمایش بخش‌های مختلف آن منتشر کرد که فردا از فاز دسترسی زودهنگام خارج می‌شود.

بازی Torchlight 3 که از زمان انتشار اولیه‌ی آن با نام Torchlight Frontiers زمان زیادی می‌گذرد، فردا از فاز Early Access خارج می‌شود و بازیکنان می‌توانند نسخه‌ی کامل آن را تجربه کنند. حالا مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی اکترا گیمز تریلر جدیدی را برای آگاهی بازیکنان از ویژگی‌های گوناگون بازی Torchlight 3 منتشر کرده است که تقریباً به بررسی تمام بخش‌های آن می‌پردازد و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Torchlight 3 که وقایع آن ۱۰۰ سال پس از حوادث بازی Torchlight 2 اتفاق می‌افتد، دارای چهار کلاس اصلی با نام‌های داسک میج (Dusk Mage)، شارپ‌شوتر (Sharpshooter)، فورج (Forge) و ریل‌مستر (Railmaster) است که هر یک مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. افزون‌بر این، بازیکنان برای بهرمندی از مزایا و مهارت‌های جانبی می‌توانند در جریان بازی از عتیقه‌های متفاوتی استفاده کنند. بازیکنان قادر خواهند بود که پس از نبردهای طاقت‌فرسا به قلعه بازگردند و به ارتقاء تجهیزات و مشاهده‌ی دستاوردهای گوناگون خود بپردازند.

با وجود اینکه بازی Torchlight 3 در حالت دسترسی زودهنگام با استقبال پُرشور بازیکنان مواجه نشد، اما این اثر اکشن نقش‌آفرینی دارای سه بخش داستانی بزرگ و بیش از ۱۰۰ آیتم و حیوان خانگی افسانه‌ای است که تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. این بازی فردا مورخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن در اواخر سال ۲۰۲۰ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده