نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

آپدیت نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی For Honor رایگان خواهد بود

یوبیسافت آپدیت ارتقاء بازی For Honor برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس را به رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی For Honor اثری است که از سال‌ها پیش تعداد بالای بازیکنانش را به لطف انتشار مداوم به‌روزرسانی‌ها از سوی سازندگان و جامعه‌ی طرفداران مشتاق برای تجربه‌ی موارد بیشتر حفظ کرده است. باتوجه‌به موفقیت و ماهیت پویای بازی، دور از انتظار نبود که شرکت یوبیسافت بخواهد آن را با خود به نسل بعدی ببرد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبیسافت با به‌روزرسانی صفحه‌ی رسمی بازی For Honor از راه‌یابی آن به نسل نُهم خبر داده است.

براساس اعلام یوبیسافت، بازی For Honor در کنسول ایکس باکس سری ایکس با وضوح 4K و در کنسول ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. این بازی در تمام کنسول‌های نسل بعد از بهبود کیفیت انعکاس آب، بهبود سطح جزئیات اشیاء از فاصله‌ی زیاد، بهبود دقت پردازش سایه‌ها و بهبود وضوح نمایش بافت‌ها بهره می‌برد. در ضمن تمام پیشرفت‌های بازیکنان به نسخه‌های نسل نُهم منتقل خواهد شد و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شایان ذکر است که آپدیت نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی For Honor برای دارندگان نسخه‌های نسل فعلی کاملاً رایگان خواهد بود و بازیکنان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای به تجربه‌ی آن در نسل بعدی بپردازند. درعین‌حال شرکت یوبیسافت در ماه دسامبر و در آستانه‌ی ورود به نسل نُهم به‌روزرسانی دیگری را برای بازی منتشر خواهد کرد که امکان تجربه‌ی بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازی For Honor درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده