// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

شخصیت استیو از ماینکرفت به بازی Super Smash Bros می‌آید

طرفداران بازی Minecraft که جزو گیمرهای علاقه‌مند به بازی Super Smash Bros. Ultimate هستند، حالا می‌توانند در این بازی فایتینگ انحصاری نینتندو سوییچ، استیو را به‌عنوان مبارز خود انتخاب کنند.

تمامی آمارهای رسمی نشان می‌دهند که «ماینکرافت» مجموعه‌ای بسیار بزرگ در دنیای بازی‌های ویدیویی است. به همین خاطر اصلا نباید تعجب کرد که نینتندو مایل به آوردن کاراکتر استیو از این سری بازی به بازی Super Smash Bros. Ultimate باشد. مطابق جدیدترین اخبار بازی، شرکت ژاپنی در پخش زنده اعلام کرد که دارندگان Fighter Pass 2 در بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌توانند با استیو از بازی Minecraft مشغول رقابت با دیگران شوند.

نینتندو اعلام کرد که استیو با ۴ ظاهر عادی، زامبی، الکس و Enderman وارد «سوپر اسمش برادرز» می‌شود. همچنین ظاهر این کاراکتر با هر ۴ اسکین یادشده، دقیقا مشابه ظاهر او در خود بازی Minecraft است و سازندگان قرار نیست استیو را شبیه دیگر شخصیت‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate کنند. حتی توانایی‌های او هم دقیقا به جهان «ماینکرافت» تعلق دارند و حتی شامل برخی ساخت‌وسازها در مقابل حریف می‌شود.

استیو از بازی ماینکرافت به بازی سوپر اسمش برادرز می‌آید

ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی Super Smash Bros. Ultimate اعلام کرد که در عین آسان بودن گرافیکی آوردن این شخصیت به دنیای بازی سوپر اسمش برادرز، ایجاد تعادل در گیم‌پلی با وجود او سخت شده است. زیرا استودیو سازنده باید تک‌تک محیط‌ها را به شکلی تغییر بدهد که استیو توانایی ساخت‌وساز روی آن‌ها را داشته باشد. همچنین به‌روزرسانی‌هایی باید روی اکثر شخصیت‌های دیگر بازی اعمال شوند تا استیو دربرابر آن‌ها نبردی متعادل و منصفانه را تجربه کند.

پس از مین مین که از بازی ARMS وارد «سوپر اسمش برادرز» شد، حالا استیو دومین کاراکتر معرفی‌شده برای این Fighter Pass جدید بازی به حساب می‌آید. فایتر پس شماره‌ی ۱ با جوکر از «پرسونا»، هیرو از «دراگون کوئست»، بنجو از «بنجو کازوئی»، تری از بازی Fatal Fury و Byleth از بازی Fire Emblem: Three Houses، پنج کاراکتر جدید را به بازی اضافه کرد. اما تا این لحظه فایتر پس ۲ فقط دو شخصیت را به Super Smash Bros. Ultimate آورده است.

فراموش نکنید که مطابق گفته‌های ماساهیرو ساکورای، در تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) اطلاعات بیشتری راجع به آمدن استیو از «ماینکرافت» به بازی انحصاری «سوپر اسمش برادرز» اعلام می‌شوند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده