// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۲

بررسی بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time از دید سایت‌های معتبر دنیا

بعد از ظهر ۱۰ مهر ماه میانگین نمرات بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time منتشر شد و شاهد بازگشت بسیار خوب کرش پس از سال‌ها انتظار هستیم.

اگر ریمستر سه‌گانه Crash Bandicoot را که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، در نظر نگیریم، ۲۲ سال از سومین نسخه بازی Crash Bandicoot می‌گذرد. با ریمستر شدن این بازی همه مخاطبان منتظر ساخته شدن یک نسخه جدید برای دنباله سه‌گانه اول بودند تا اینکه اکتیویژن (Activision) بالاخره بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را معرفی کرد. داستان بازی دقیقا از پس از نسخه سوم روایت می‌شود. دکتر نئو کورتکس که حال در جهانی دیگر گرفتار شده، یک بار دیگر کرش و کوکو را به چالش می‌کشد.

نکته‌ی بسیار خوب کرش بندیکوت 4، این است که بازیکنان جدا از کوکو و کرش، هدایت دکتر نئو کورتکس و دینگودایل را هم برعهده می‌گیرند. بنابر گفته تیم سازنده، بعضی از مراحل این دو شخصیت، به‌گونه‌ای طراحی شده که با سلاح و ویژگی‌های آن‌ها همخوانی دارد و مخاطب تجربه‌ای کامل متفاوت را نسبت‌به مراحل کرش و کوکو کسب خواهد کرد. البته، اشاره کنم که تانا هم پنجمین و آخرین کاراکتر قابل بازی Crash Bndicoot 4 به حساب می‌آید. 

امروز بعد از ظهر، میانگین نمرات بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time روانه بازار شد و شاهد بازگشت بسیار خوب کرش پس از ۲۲ سال هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی در مورد Crash Bandicoot 4 را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Crash Bandicoot 4: It's About Time

  • سازنده: Toys for Bob
  • ناشر: اکتیویژن
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • سبک: پلتفرمر

تصویر پس زمینه بازی Crash Bandicoot 4: It

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی‌های اصلی کرش بندیکوت، کلاسیک هستند و تا سال‌ها به‌نظر نمی‌رسید که بازی‌ای را تجربه کنیم که به همان اندازه جذاب باشد. حال با اطمینان می‌توانم بگویم که Crash Bandicoot 4 جدیدترین بازی عالی در مجموعه کرش بندیکوت است.

گیمزرادار: ۹۰ از  ۱۰۰

دنباله‌ای همانند Crash Bandicoot 4 با موارد هوشمندانه و مخصوص‌به خود، نشان می‌دهد که سری کرش بندیکوت همچنان زنده است.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

در موارد بسیاری مثل چالش‌برانگیز بودن، بخش تک‌نفره و کم بودن پلتفرم‌های چالشی، Crash Bandicoot 4: It’s About Time حس و حال بازی‌ای دارد که المان‌های آن به درستی کار نمی‌کنند. علاوه‌براین، اکثر مجموعه‌های ساخته شده در دهه ۹۰ میلادی باید ریبوت شوند تا بتوانند در بازار امروزی بازی‌های ویدیویی، کاربران را سرگرم کنند. در همین راستا، کرش بندیکوت 4 پایدار به ریشه‌های مجموعه است که مورد بدی به حساب نمی‌آید. از نظر بصری بازی واضح‌تر و بهتر شده است و کرش هم ویژگی‌های جدیدی دارد که حس‌وحال تازه‌ای را ایفا می‌کند. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به نسخه‌های قدیمی هستید، Crash Bandicoot 4: It’s About Time همانند همان پلتفرمی است که دوستش دارید.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Crash Bandicoot 4 بازگشت بزرگی به حساب می‌آید و وجود ایده‌های جدید، شکل و شمایل تازه‌ای را به گیم‌پلی کلاسیک کرش القا کرده است.

وی‌جی۲۴۷: نمره: ۶۰ از ۱۰۰

شرم آور و ناراحت کننده است که بعضی از مراحل طراحی شده برای بازی با موتور گرافیکی آن هم‌خوانی ندارد و Toys for Bob این بازی را برپایه نوستالوژی موجود در دهه ۹۰ توسعه داده است. وجود مکانیزم‌های متعدد و خوب توسعه نیافته در دل بازی درکنار مواردی که به‌جای ارائه دشواری، باعث اذیت و آزار مخاطب می‌شود، سبب شده تا کرش بندیکوت 4 شبیه‌به یک اسپین آف لایسنس شده باشد تا اینکه دنباله‌های برای سه‌گانه بازی به حساب آید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده